Opgelost door Seats and Sofas: Absurde klachtenregeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 298599
Gebruiker
Valkenswaard73
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Leuning verkeerd gemonteerd. "Service" verwacht dat ik mijn driezitsbank laat leeglopen, oprol en naar het magazijn breng (op dinsdag tussen tien en zes) ter beoordeling van de klacht.

De oplossing

Ophalen verkeerd gemonteerde bank; en correcte bank leveren.

2 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte I. Vogels,

    het spijt me te vernemen dat uw nieuwe bank niet juist gemonteerd kan worden. Dit is ook duidelijk zichtbaar op de bijgevoegde foto, bedankt om deze toe te voegen.

    Uw melding is doorgezet naar het filiaal van aankoop. De medewerkster zal u contacteren met een passende oplossing.

    Met vriendelijke groeten,
    Mirjam
    Costumer Service_ Seats and Sofas

  2. Auteur
    Valkenswaard73
    Datum
    Dank u voor de reactie. Inmiddels heeft een handige zwager het probleem opgelost; hij heeft de zijkant er opnieuw op gezet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Valkenswaard73
Datum
Uiteindelijke oplossing
Seats and sofa's bood alsnog aan een monteur te sturen. Inmiddels had mijn handige zwager het probleem echter al opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen