Klacht Seats and Sofas: AL 7 MAANDEN WACHTENDE OP REPARATIE VAN ME BANK

Dodi

Op 12 september een email gestuurd om de reparatie van me bank, eerst is holland meubel repair 2 keer naar het verkeerde adres gegaan, dit terwijl ze mij hebben gebeld en het gewoon vertikte om het aan te passen. Bij de 3e keer zijn ze eindelijk geweest, was een aardige en goede monteur, hij vertelde mij dat mijn bank zoveel fouten heeft dat dit een fabricage fout moet zijn en dat die ervoor zorgt dat de bank opgehaald gaat worden.
Bank is eindelijk na 5 weken opgehaald maar ze konden mij niet vertellen wat er mee ging gebeuren.
Nu weer een aantal weken verder staat mijn bank in Maassluis waar ze wachten op onderdelen, niemand weet wanneer ze binnen komen en niemand weet wanneer ik mijn bank terug kan verwachten.
In al deze weken zou ik meerdere keren terug gebeld worden, maar niemand heeft zich ooit aan de afspraak gehouden.
Ik ben er helemaal klaar mee,!!
Het is te belachelijk hoe seats and sofas met zijn klanten omgaat, verkoop praatjes hebben ze wel maar klantenservice pfff

Aan het begin dacht ik dat ik een nieuwe bank zou willen, maar na 7 maanden bezig te zijn geweest wil ik mijn geld terug. Als ik een bank aanschaf ter waarde van €3200,- verwacht ik ook een degelijke service. Seats and sofas had allang met een oplossing kunnen komen en mij niet 7 maanden van het kastje naar de muur sturen. Ben er helemaal klaar mee.

Seats and Sofas is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?