Klacht Seats and Sofas: Al meer als een half jaar aan het wachten op een bankstel

#klachtseatsandsofas

Ik heb nu in december al een bankstel besteld en dit zou een u bank zijn van 339cm breed in maart hebben we dit bankstel opgehaald en bleek het bij thuiskomst een bankstel te zijn van 370cm breed dit is dus niet wat wij gekocht hebben maar hun hadden ons dus de verkeerde maat doorgegeven. Meteen gebeld en ze zouden het oplossen nu is die al vanaf begin april terug bij seats and sofas om hem in te korten en word ik niet eens op de hoogte gehouden hoe het ervoor staat en als ik zelf bel worden de werknemers uit uden ook nog is geiriteerd en gooien ze de telefoon erop of ik word van daar naar hoofdkantoor gestuurd en vanuit hoofdkantoor weer terug. Heb nu gevraagd voor geldteruggave omdat ik nu al meer als een half jaar op mijn bankstel wacht maar als je dat zegt dan worden ze meteen boos en kunnen ze ineens helemaal niks meer voor je betekenen. Hoop dat het nu wel opgelost kan worden en dat ze het bankstel maar als showroommodel of weet ik het wat verkopen en dat ze mij gewoon mijn geld teruggeven en van deze bult stress afhelpen

Dat ze mij het betaalde geld terug gaan geven en iemand anders hopelijk wel snel gelukkig maken met het bankstel want tegenover ons is service en klantvriendelijkheid ver te zoeken

#klachtseatsandsofas
    Ik hoop dat ik nog reactie ga krijgen van seats en sofas
    #klachtseatsandsofas
    Nog geen reactie en nog geen bank zou afgelopen week alweer geleverd worden..
    Seats and Sofas
    Geachte meneer/mevrouw Van Moorsel,

Onze excuses dat u tot op heden niets heeft mogen vernemen, Ik heb uw melding doorgestuurd om het met spoed voor u uit te gaan zoeken en zodra antwoord uiterlijk maandag u van antwoord te voorzien.

Met vriendelijke groet
    Rick-Customer service

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?