Klacht Seats and Sofas: Alleenmaar ellende na aankoop

Patty

De verkoop praatjes zijn super! En eenmaal de bank verkocht en dan gaat het berg afwaards! Eerst ontzettend lang moeten wachten op de bank en telkens als ik belde voor de status van de bang werd er gezegt : " dat ga ik voor u regelen mevrouw, deze week is die binnen." En dat kreeg ik dikke 4 weken achter alkaar te horen. Uiteindelijk de bank binnen. Is de bekleding niet in orde! Niet de goeie stof en kleur! WEER moeten bellen. En toen was t : " sorry mevrouw ik ga voor u opnieuw bestellen." Dit was 4maanden geleden! Ik heb ALWEER moeten bellen voor wanneer t nou binnenkomt en er word al 3weken gezegt:" deze week zou t binnen moeten komen. En ik moet t ook nog telkens zelf halen geen bezorg service! Kost me alleen maar geld en een hele hoop ergernis!! Seats en Sofas was eens en nooit meer!! Eenmaal verkocht sop je t maar op!!

Een vergoeding voor de fout die jullie hebben gemaakt waardoor ik zolang met de foute bank zit!! En nog een extra heen en weer moet rijden!

Seats and Sofas
    geachte,
    wij nemen contact met u op.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?