Annulereringkosten

# 193392
Dianne

Wij ik dove man en horende vrouw zijn op 16 mei 2016 bij Seat and Sofas in Assen geweest voor een bankstel .Er werd ons een mooie aanbieding gedaan. We hebben aangegeven dat we niet zeker wisten of het wel thuis zou passen wat de maten betreft. Volgens de verkoper was dat geen probleem we konden altijd de koop annuleren wel 3 x gezegd . Daarbij is niets gezegd over annuleringskosten. De communicatie liep ook al niet makkelijk omdat mijn vrouw voor mij steeds het gesprek in gebaren moest vertalen. Ook bij het onderteken van de koop is ons niet op de kleine letters onder aan het contract gewezen. Mijn vrouw heeft in goed vertrouwen getekend. Toen we bij de winkel kwamen om het te annuleren werd ons duidelijk dat we 30 % moesten betalen. De winkel heeft voor ons brief naar het hoofdkantoor gestuurd om de situatie uit te leggen wat geresulteerd heeft in betaling van 15 %. Ook hier zijn we het niet mee eens en hebben onder bezwaar betaald om extra kosten voor deurwaarde te besparen.

Ik heb onder protest de 15% betaald om deurwaarderskosten te voorkomen en wil graag dit bedrag terug.

Seats and Sofas
    Geachte Dianne Keizer ,
    wij nemen telefonisch contact op met u.

Dianne
    Ik wil het graag schriftelijk afhandelen, omdat mijn man doof is via de email of per post. Zodat hij ook gelijk alles mee krijgt.

Dianne
Uiteindelijke oplossing Nog geen recatie ontvangen.