Klacht Seats and Sofas: bank binnen 7 maanden doorgezakt

PvB

Via deze weg wil ik een klacht melden over een bankstel, besteld dd 22-10-2013 bij het filiaal “Seats and Sofas te Nieuwegein. Het betreft een Doreen Eiland / 2 zits beauty 805 d. Brown.
Een half jaar na ingebruikname van de bank ( begin januari) is deze doorgezakt waardoor normaal zitten op het korte gedeelte van de bank niet meer mogelijk is. Het lijkt mij dat dit niet mag gebeuren bij normaal gebruik. Aan de onderkant van de bank is dan ook te zien dat er een veer los is geraakt.
Hierbij vraag ik u dan ook een passende oplossing aan te geven die ook snel kan worden gerealiseerd. Dit kan zijn een reparatie aan huis of een nieuwe (nieuw gedeelte zonder kleurverschil met niet doorgezakt gedeelte) bank.

Tevens wil ik u hierbij aangeven dat de klacht ook schriftelijk wordt gemeld via het postbusnummer.
In afwachting van uw antwoord,
Met vriendelijke Groet

dan wel het gedeelte ( aan huis) gerepareerd of een nieuwe bank ( Kan ook het defecte gedeelte zijn, alleen dan zou er kleurverschil kunnen zijn)

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?