Klacht Seats and Sofas: Bank doorgezakt, draden laten los en chaise longue gedeelte sluit niet aan

Fran

Op 22 november 2013 kon ik mijn bestelde bank bij Seats and Sofa's te Groningen ophalen. We zijn nu inmiddels 3 maand verder, en de bank ziet eruit alsof die al jaren in gebruik is. Ik ben in december 2013 hiervoor na het filiaal in Groningen geweest, ze vertelden mij dat ze mij niet verder konden helpen en ik een brief moest schrijven naar het hoofdkantoor (wat ik ook geen service vind).

De klachten van de bank zijn:
- Het chaise longue gedeelte sluit niet aan het andere gedeelte van de bank (er zit een centimeter tussen), dit bij het ruggedeelte;
- het chaise longue gedeelte is al doorgezakt;
- er laten allemaal draadjes los midden op de bank (alsof er een hele stuk uit is);
- er zit een fout in de bedrading (1 stuk is heel dik witte draad).

Graag zou ik hier een oplossing voor willen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van een net nieuw aangeschafte bank.

- Ik hou de bank en krijg 50% van het aankoopbedrag terug;
- een nieuwe bank (die gehaald en gebracht word door het bedrijf omdat ik daar zelf niet toe in staat ben) en nu wel in een goede kwaliteit;
- de bank teug naar het bedrijf en geld terug.

Seats and Sofas
    Geachte,
    wij nemen in week 9 contact op met u.
    Seats and Sofas
    in week 9
    Fran
    Er is inmiddels contact opgenomen.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?