Klacht Seats and Sofas: Bank geleverd met een andere breedte dan besteld.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 273302
Gebruiker
B. Michels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 22-7-2017 bij Seats en Sofas in Drachten (Maarten Luther King Singel) een zitbank besteld

In de zaak stond een model "California" opgesteld, waarvan één gedeelte twee kussens had met een breedte van 90 cm.
Mijn vrouw en ik hebben duidelijk aangegeven, dat we die breedte wilden hebben, met aan beide zijden een zijstuk (leuning). Volgens de verkoper was dat zonder meer mogelijk.
Op de factuur is vermeldt "California 2 zits" wat mij op dat moment juist leek, immers er waren twee kussens. Ter plekke is €250,- aanbetaald.
Op 15-8-2017 heb ik de bank opgehaald. Het was regenachtig weer en de bank was verpakt in zwaar plastic folie. Ik heb dus niet ter plekke het zaakje uitgepakt om te controleren of alles volgens afspraak was. Het resterende bedrag van €250,- is betaald.
Bij thuiskomst bleek de bank wèl van het model "california", echter het bleek een model met kussens van slechts 70 cm i.p.v. met 90 cm breedte.
Bij reclamatie werd gezegd, dat dit het tweezits model was wat wij hadden besteld. In het geval wij toch een model wilden hebben met twee kussens van 90 cm breedte, was dat wel mogelijk met bijbetaling van €400,-
Mijn klacht is, dat ik niet heb gekregen waar ik voor betaald dacht te hebben.

De oplossing

Ik vraag Seats en Sofas de "70 cm bank" te vervangen door het model met 90 cm kussens.

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste meneer Michels,

    Bedankt voor het delen van uw ervaring met Seats and Sofas. Ik ga uw klacht doorzetten naar de juiste afdeling binnen ons bedrijf. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Angela - Customer Service
    Seats and Sofas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Michels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Seats en Sofas houdt stug vol dat zij gelijk hebben. Inmiddels is een advocaat ingeschakeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen