Klacht Seats and Sofas: Bank kapot veren gesprongen , en een deel ingezakt

Klachtnummer
# 653260
Gebruiker
Helga80
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Eind november 2022 bij locatie capelle aan de IJssel een bank gekocht . Dit omdat ik per direct een bank nodig had. In febr sprongen er al veren kapot . Ik gebeld moest een formulier invullen gedaan geen reactie . Weer gebeld moest mailen geen reactie weer gebeld weer gemaild . Mail terug moest weer dat formulier invullen . Geen reactie . Weer gebeld , was niks bekent over een mail. Maar de opties waren bank zelf afgeven in Maassluis of laten ophalen eigen kosten €80 . Ik aangeven dat ik die geen opties / service vind . Hun leveren mij een bank die niet voldoet . Onder tussen maand verder bank gaat ook al inzakken in een ander gedeelte dan waar veren zijn gesprongen. Ik word onbeschoft te word gestaan. Ik mail nogmaals naar de vestiging en geeft aan dat ik een monteur aan huis wil. Ik krijg hierop reactie dat ze dit gaan aanvragen bij het hoofdkantoor. Want ze vinden het onwijs vervelend dat ik ontevreden ben. Krijg ik mail van het hoofdkantoor. Ofdat ze de super oplossing hebben omdat ze het heel graag willen oplossen dat ik 23/3 de bank kan komen afgeven in Maassluis en dan kijken ze hem graag na!! Ik nogmaals mail gestuurd dat ik dit geen oplossing vind hem zelf op mijn nek nemen en naar Maassluis brengen . Helaas geen reactie meer ontvangen. Ik ben van mening dat S&S mij een bank heeft geleverd die totaal niet aan de kwaliteit verwachting voldoet die hun hebben aangeven . De bank is na 2 maanden al op meer delen kapot. En het is hun dit op te lossen . Ik kan ook niet zonder bank .
En vind het niet logisch dat ik de transport kosten moet betalen. Ik wil een monteur aan huis om te beoordelen ofdat hij gemaakt kan worden zoja wil ik dat dit op zeer korte termijn geregeld word op hun kosten en als hij niet gemaakt kan worden dat de bank word omgeruild en ik niet zonder bank komt te zitten . Uiteraard ook hier ga ik geen transportkosten voor betalen .S&S moeten zorgen voor een goed product!

Gewenste oplossing

Ik wil een monteur aan huis . Zodat ik niet zonder bank kom te zitten .
En ik zeker niet zelf moet sjouwen en vervoer moet regelen deze in Maassluis te krijgen en ik wil ook zeker geen transportkosten betalen om hem op te laten halen .

3 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw H. Roodbol

    Wij hebben per direct voor gebeld met Seats and Sofas en de vraag neergelegd of zij met enige spoed u kunnen bellen om uw klacht door te nemen en tot een oplossing te komen.

    Klachtenkompas laat uw melding openstaan zodat wij dit nauwkeurig ook voor u in de gaten kunnen houden.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales
    Shirley
  2. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer//Mevrouw H. Roodbol

    Wij hebben zojuist de melding gekregen van Seas and Sofas dat zij gepobeerd hebben met u in telefonisch contact te komen om 12.36 uur maar helaas was er geen gehoor.
    Zij zullen het later op de dag nogmaals bij u proberen, let op seats and Sofs bet met een anoniem nummer.

    Met vriendelijke groet Team Afster Sales
    Remco
  3. Auteur
    Helga80
    Datum
    Seats en sofa’s heeft zeer waarschijnlijk 2 x gebeld . Ik had 2 gemiste oproepen van een anoniem telefoonnummer. Deze waren snel achter elkaar. Tijdens mijn werk kan niet opnemen. Zij hebben ook geen moeite gedaan de volgende dag nogmaals te bellen of een voicemail achter te laten met een telefoon waarop ik kan terug bellen.
    Gisteren is er wederom uit het niets weer een veer gesprongen . Dit terwijl er niet op dat deel gezeten wordt. Op mijn mails komt geen reactie .
    Ik ben echt klaar met de bank en wil of mijn geld terug of op zeer korte termijn een andere bank geleverd krijgen.
    Ik ben bereikbaar na 1630 op door de weekse dagen .

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen