Klacht Seats and Sofas: Bank kapot veren gesprongen , en een deel ingezakt
Details
Klacht
Eind november 2022 bij locatie capelle aan de IJssel een bank gekocht . Dit omdat ik per direct een bank nodig had. In febr sprongen er al veren kapot . Ik gebeld moest een formulier invullen gedaan geen reactie . Weer gebeld moest mailen geen reactie weer gebeld weer gemaild . Mail terug moest weer dat formulier invullen . Geen reactie . Weer gebeld , was niks bekent over een mail. Maar de opties waren bank zelf afgeven in Maassluis of laten ophalen eigen kosten €80 . Ik aangeven dat ik die geen opties / service vind . Hun leveren mij een bank die niet voldoet . Onder tussen maand verder bank gaat ook al inzakken in een ander gedeelte dan waar veren zijn gesprongen. Ik word onbeschoft te word gestaan. Ik mail nogmaals naar de vestiging en geeft aan dat ik een monteur aan huis wil. Ik krijg hierop reactie dat ze dit gaan aanvragen bij het hoofdkantoor. Want ze vinden het onwijs vervelend dat ik ontevreden ben. Krijg ik mail van het hoofdkantoor. Ofdat ze de super oplossing hebben omdat ze het heel graag willen oplossen dat ik 23/3 de bank kan komen afgeven in Maassluis en dan kijken ze hem graag na!! Ik nogmaals mail gestuurd dat ik dit geen oplossing vind hem zelf op mijn nek nemen en naar Maassluis brengen . Helaas geen reactie meer ontvangen. Ik ben van mening dat S&S mij een bank heeft geleverd die totaal niet aan de kwaliteit verwachting voldoet die hun hebben aangeven . De bank is na 2 maanden al op meer delen kapot. En het is hun dit op te lossen . Ik kan ook niet zonder bank .En vind het niet logisch dat ik de transport kosten moet betalen. Ik wil een monteur aan huis om te beoordelen ofdat hij gemaakt kan worden zoja wil ik dat dit op zeer korte termijn geregeld word op hun kosten en als hij niet gemaakt kan worden dat de bank word omgeruild en ik niet zonder bank komt te zitten . Uiteraard ook hier ga ik geen transportkosten voor betalen .S&S moeten zorgen voor een goed product!
Gewenste oplossing
Ik wil een monteur aan huis . Zodat ik niet zonder bank kom te zitten .En ik zeker niet zelf moet sjouwen en vervoer moet regelen deze in Maassluis te krijgen en ik wil ook zeker geen transportkosten betalen om hem op te laten halen .
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.