Opgelost door Seats and Sofas: bank kost opeens duurder, nadat we zelfs koopovereenkomst hebben getekend

--Queen--

Afgelopen vrijdag 13 april 2018, heeft onze dochter van 12 jaar een bank gekocht voor 249,00 euro. Er is een aankoopovereenkomst getekend door de verkoper/manager en mij (de moeder). Een uur later werd ik gebeld, dat hij per ongeluk de verkeerde bank heeft verkocht,omdat hij last van zijn ogen had door hooikoorts en dat deze bank eigenlijk 399,00 eu kost en of we dus 150,00 extra wilden betaalden, Echter staat duidelijk op de koopovereenkomst de naam van de bank + betreffende stof. Het hoofdkantoor zei dat een fout menselijk is, echter vind ik ...een handtekening is definitief en de koop is gesloten en moet door gaan, wij hebben echter nog niks betaald, omdat dat pas mocht zodra de bank geleverd is ..Wij gaan niet akkoord met een opeens een hogere prijs!

Wij willen nog steeds die bank kopen voor 249,00 eu, waar we ook voor getekend hebben

--Queen--
    Bij deze wilde ik melden, dat seats sofas de klacht hebben opgelost en alsnog de bank aan bieden voor 249.00 eu, complimenten voor hun !

--Queen--
Uiteindelijke oplossing we krijgen alsnog de bank voor het aankoopbedrag wat op de factuur stond, complimenten voor seats en sofas dat ze het toch hebben opgelost