Opgelost door Seats and Sofas: Bank na 3 jaar nog niet klaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118692
Gebruiker
Oltman
Datum
6 reacties

Details

De klacht

KLACHT 3 jaar geleden een bank gekocht bij seats en sofas. Groningen
Na een paar maand al problemen bank zakt door.
Na een aantal reparaties moest de bank maar naar de winkel gebracht worden door ons,
Hij ging terug naar de leverancier.
Nauw dachten we er gebeurd wat.
Na een aantal telefoontjes waren we er al snel achter dat de bank gewoon in Groningen stond.
De parketten die er in moesten waren besteld.
De bank staat er nu 4 maand en 6 dagen en als je er heen belt word je een kwartier in de wacht gezet, en ze weten niet waneer hij klaar is.
Het is een bedrijf om te huilen.

De oplossing

Geld terug of andere bank

6 reacties

  1. Auteur
    Oltman
    Datum
    Nou nou
    Vandaag 15-7-2015 telefoon gehad van seat and sofas
    De bank is klaar meneer Jansen
    We komen even kijken, nou we zijn geweest.
    En me zijn weer gegaan zonder bank, maar we tranen in de ogen.

  2. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,
    ik heb begrepen dat de meubelen goed zijn hersteld.
    wij nemen vandaag uiterlijk morgen telefonisch contact op.
    Met vriendelijke groet,
  3. Auteur
    Oltman
    Datum
    de bank ziet er niet mee uit
    ga hier niet mee akkoord
  4. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Het lijkt mij het beste om een afspraak met de manager te maken.
    wij nemen telefonisch contact op met u, om een afspraak te maken.
    Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Het lijkt mij het beste om een afspraak met de manager te maken.
    wij nemen telefonisch contact op met u, om een afspraak te maken.
    Met vriendelijke groet,
  6. Auteur
    Oltman
    Datum
    we zijn tot een oplossing gekomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oltman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen