Klacht Seats and Sofas: Bank niet geleverd

Klachtnummer
# 183351
Gebruiker
Kubra
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Ik heb in februari dit jaar bank besteld, na 12 weken op 13-05-2016 hebben we onze bank opgehaald. Later bleek bank niet compleet te zijn we missen nog steeds onze hoek element.Na eerdere klacht hebben ze bank alsnog op 10-08-2016 bezorgd dus hoekelement. Maar paste niet door onze traphuis rest van de bank is wel omhoog gegaan via zelfde traphuis. Hoekelement is meegenomen. Volgende dag heb k contact opgenomen met het bedrijf. Ze ging uitzoeken. Niks meer gehoord. Na twee dagen zelf gebeld. Toen werd gezegd leidingggevende gaat u terug bellen. Nou die heeft terug gebeld. Hij ging contact opnemen met bezorgdient en die zouden met mij contact opnemen. Bezorgdienst belde zeialles is geregeld seat and sofas vergoed alle kosten ruit moet eruit en metLift word u bank omhoog geholpen. Dit 20 dagen terug. Ik heb gisteren gebeld met seat and sofas ik zou vandaag terug gebeld worden ze hebben mij gebeld. En nu willen ze kosten niet betalen. En ik moet iets tekenen als muren beschadigen.en mijn 3 maanden zonder hoekelement wie betaald dat terwijl ik voor hele bank hebt betaald vanaf de dag van bestelling.

Gewenste oplossing

Ik hoef hele bank niet meer ik ben al vanaf feb ermee bezig. Het is 6 maanden geleden.Delen van de bank gebruik ik ondertussen meer dan 3 maanden zonder hoekelement. Zo kunnen jullie niet met klanten omgaan.ene keer word iets toegezegd en daarna kan het allemaal niet en het duurt nog aantal weken .Elementen die ik al hebt die zullen al versleten zijn als ik de hoek hebt.Verwacht van het bedrijf dat ze spoedig reageren en met een oplossing komt. Als ik geen reactie van u binnen 1 weekkrijg ben ik genoodzaakt stappen te ondernemen en de sociale ombudsman te informeren.

7 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste Kubra Kucuksahin,

    Wat vervelend om te lezen dat uw bank niet compleet is. We begrijpen uw standpunt en helpen u graag om samen tot een oplossing te komen. Daarvoor heb ik uw melding doorgezet naar de juiste contactpersonen. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Sylvia
    Customer service
    Seats and Sofas
  2. Auteur
    Kubra
    Datum
    Ik heb nog steeds niets gehoord hoe lang gaat dit nog duren.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben begrepen dat er contact met is opgenomen,
    voor een gepast oplossing.
    Onze excuses voor het ongemak,
    Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    Kubra
    Datum
    Nog geen voorstel gekregen!
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Kubra Kucuksahin ,
    wij sturen uw klacht door naar het filiaal van aankoop.

    onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,




  6. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Kubra Kucuksahin ,
    Wij hebben begrepen dat het is opgelost.
    met vriendelijke groet,


  7. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Bedankt voor uw melding
    et vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen