Opgelost door Seats and Sofas: Bank niet in orde bij afhalen

Claartje

De (te laat geleverde) bank vorige week opgehaald. We hebben het meteen uitgepakt en gecontroleerd. Er bleek een groot gat te zitten in de naad. We hebben dit gelijk gemeld, maar de verkopers in de winkel namen het totaal niet serieus en konden dit niet oplossen. We konden de bank laten staan en nog eens 2 weken wachten op een beoordeling van de reparateur. Maar ik heb volgende week een operatie, waardoor ik daarna een tijdje niet kan autorijden of tillen. (dit expres gepland na de uiterlijke levertijd van de bank, zodat dat geen problemen zou opleveren). Dus toch besloten de bank mee naar huis te nemen, met aantekening op de factuur dat we schade hebben geconstateerd. De verkoper vertelde ons dat als we meteen zouden mailen, dat er een oplossing voor ons probleem zou komen. Na een paar dagen een (standaard)brief ontvangen, met een uitnodiging om de bank te komen brengen (wat dus niet mogelijk is) in een verkeerd filiaal. Zit nu met een kapotte bank en voel me niet serieus genomen

Een reparateur die aan huis komt, zonder dat wij voor de voorrijkosten moeten betalen (het is immers niet onze schuld dat de bank kapot is)

Beste mevrouw Broeders,

Wat vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft gehad. Ik heb uw bericht doorgezet naar de service afdeling en er zal zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen worden.

Sylvia
    Customer Service
    Geachte,
    Wij nemen contact op met u voor een gepaste oplossing.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Claartje
    Een reparateur is aan huis gekomen en heeft de bank gerepareerd. Ik ben tevreden!

Claartje

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?