Klacht Seats and Sofas: Bank niet optijd volgens afspraak en niet compleet.

KLZZ

Op 8 juni 2018 hebben wij een bank besteld. In de winkel is ons verteld dat de levertijd tussen de 8 en 12 weken zou zijn. De bank zou dan op zn laatst eind aug binnen zijn. Ik heb een aantal keer zelf contact gezocht met de vraag of er al wat bekend wat over de levertijd. Na 2 x heeft de dame die ik heb gesproken de desbetreffende daar over gemaild en mij terug gebeld. Met het verhaal dat er op deze bank een levertijd zit van 16 WEKEN !!!!!! Dit is ons niet verteld. Wij hadden hier nooit mee akkoord gegaan. Want zitten inmiddels alweer een aantal weken in ons nieuwe huis op een leenbank !! Waar ik als hoogzwangere enorm rug pijn van krijg! Helaas is het zo als het is. En valt er niets aan te doen, dus nog 4 weken wachten tegen onze principe in. Op 20 sept opnieuw gebeld met de vraag of er al wat bekend is. De bank is al binnen werd er gezegd alleen de mini koelkast die tussen een van de elementen moet is nog niet binnen en verwacht ze binnen een week. Wij hadden de optie de bank op te halen ( dit is dus een bank die niet compleet is ) de mini koelkast zou in week 44 pas geleverd worden. Dit is eind okt. Dit houd is dat wij 20 weken op een complete bank moeten wachten waar wij aardig wat.voor betaald hebben ! Dit gaat er bij mij niet in !!! De vesteging waar de bank besteld is vaak onbereikbaar. En heb dan ook met een dame gesproken van een andere vesteging waar bank nu nog staat. Het ergste is zodra er een belletje begint te rinkelen en de datum dichter bij komt. En de bon nog eens goed bekijkt. Staat en een uiterlijke lever week waar je je rot van schrikt !! Dit is 23 weken na de datum van bestelling !! Als ik dit in de winkel had gezien had ik niet getekend

Ik heb een aanbetaling gedaan. Vindt niet dat Seats and Sofas mij het resterende bedrag nog in rekening kan brengen.Ik wil dat de bank geleverd wordt ipv de afspraak dat wij de bank zelf op zouden halen. En dan de mini koelkast met spoed na geleverd wordt. En de leenbank bij levering meegenomen wordt. 20 weken wachten op een bank terwijl er 12 weken wordt gezegd in de winkel. Ons eerste koophuis waar wij enorm trots op zijn. En zitten dus al die weken in een woonkamer die niet af is. Door een leenbank. Ben ernorm teleurgesteld!

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

KLZZ
    Ik wacht nog steeds op een reactie
    KLZZ
    Zojuist de manager van de locatie gesproken. Ik heb zelf besloten te bellen omdat ik nog geem reactie op de klacht heb ontvangen. Het hele bovenstaande verhaal uitgelegd. Daar bij aangegeven dat ik op zn minst verwacht dat er uit coulance wat voor ons betekend kan worden. De manager gaf aan dat hij het vervelend vind. Maar niets anders voor ons kan betekenen dat het onbrekende gedeelte van de bank op hun kosten kan na leveren. Ik heb uitgelegd dat wij een salon tafel op maat hebben laten maken en we niets hebben aan een bank die niet compleet is. ( mijn salontafel past dan net tussen de U vormige bank maar ik.kan er niet omheen lopen om op de bank te gaan zitten ) hij gaf nog aan dat hij er niks aan kon doen dat wij een salontafel.op maat laten maken !! Ik ben woendend 23 WEKEN wachten op een bank.Hoog zwanger op een leenbank die mij rugpijn geeft. De manager vertelde mij dat de collega die ik had gesproken van de andere verstiging niet mocht zeggen dat de bank al geleverd was omdat deze niet compleet is. Dus seats and sofa had verwacht dat we wel even 23 weken op een complete bank wachten zonder te bellen. Ongelofelijk!!!!
    Ik wil het liefst mijn geld terug want ik heb geen vertrouwen meer in seats and sofas.

KLZZ
Nog steeds niet vernomen van seats and sofas Schandalig!!

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?