Opgelost door Seats and Sofas: Bank nog geen dag oud!!

content Opgelost
Verdrietig hardwerkende vrouw

Goedendag,

Schandalig hoe hun te werk gaan, service is ver te zoeken!
Op zaterdag 30 september 2017 heb ik mijn nieuwe bank, de Pancho, opgehaald en heb daar € 894,- voor moeten betalen. Er werd mij verteld dat het een stevige bank was en met mijn hond geen problemen zou geven, een stevige stof zou zijn die tegen een stootje zou kunnen, dat verwacht ik ook voor dat geld!
Ik ben er op gaan zitten en zakte direct naar het bank gedeelte en het kussen ziet eruit als een ingezakt luchtbed! De bank kraakt als ik er op of af ga en stinkt naar zwavel. Ook een poot staat scheef, dit had ik niet verwacht van zo'n dure bank! Voor €300,- had ik beter bij kwantum een bank kunnen kopen, die was in ieder geval steviger geweest! Maar ik dacht nu een goeie stevige bank te hebben gekocht waar ik jaren plezier van zou gaan hebben!!

Maandag ochtend, 2 oktober heb ik een mail gestuurd met mijn klacht en had van het hoofdkantoor een mail terug gekregen dat ze het naar Nieuwegein door zouden sturen. Na een tijdje heb ik naar Nieuwegein gebeld en daar stond geen melding in het systeem en na goed zoeken heeft ze de mail gevonden en vond het ook vreemd dat het nog niet doorgestuurd was voor verdere procedure.
Ook werd mij gezegd dat ik er zelf voor moet zorgen dat de bank bij hun terecht komt!
Nog geen dag in mijn huis, hard voor een echte stevige bank gespaard maar ik krijg een bank die nog geen €50,- waard is en dan nemen ze niet eens de moeite om even bij mij langs te komen om te kijken hoe de bank er uit ziet! Ik vind het schandalig hoe hun op deze manier met klanten omgaan!

Ik ben een alleenstaande vrouw, ik werk de hele week voor een minimuum loon! Net als de bank ophalen, wat ik ook heel vreemd vind voor zoveel geld, moet ik hem zelf brengen! Kost me weer geld en vind maar eens iemand die op een doordeweekse dag met een aanhanger!! Als ik genoeg geld zou hebben! Maar mijn spaar centen zitten in die bank!!

Ik heb een hele dure bank heb gekocht die niet eens bij een kringloop verkocht zou worden!
Daarom vind ik het echt schandalig dat deze bank voor zoveel geld aan mij is verkocht!
Als niemand langs kan/wil komen wil ik mijn geld terug!! Ik ben heel verdrietig en teleurgesteld!!

Ik wil dat er iemand bij mij langs komt om de situatie te bekijken en anders mijn geld terug! Zeker verwacht ik een groot deel van het geld terug te ontvangen en een goede bank!

Verdrietig hardwerkende vrouw
Ben vandaag gebeld dat er toch iemand komt kijken naar de bank! Kan nog wel 2 weken duren dus ik hoop dat ik dan wel de gewenste sterke mooie bank zal krijgen wasr ik voor heb betaald!

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?