Klacht Seats and Sofas: Bank nog steeds niet opgehaald, na betaling.

Klachtnummer
# 593489
Gebruiker
YO
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bank doorgezakt en kapot. Contact gehad met hun klanten service. Moest betalen zodat hun de bank konden ophalen. Aan betaling voldaan. Ze zouden zsm contact opnemen om de bank op te halen en een leenbank te leveren. Tot nu toe zelf 7 keer gebeld waar ze blijven en elke keer zeggen
, we nemen snel contact op. Nog steeds niets van hun gehoord.

Gewenste oplossing

Zsm contact met me opnemen om de bank op te halen en een leenbank te leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    YO
    Datum
    Nog steeds niet opgelost, wacht op reactie van seats en sofa's. Dit is echt niet de manier om met je klanten om te gaan.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen