Opgelost door Seats and Sofas: Bank ter reperatie aangeboden en ben nu al ruim 3 maanden aan het wachten zonder enig bericht.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 656911
Gebruiker
Blakkaboeba
Datum
26 reacties

Details

Klacht

op 12-52-2022 een bank met uischuifbaar bedgedeelte besteld en betaald.
Deze in augustus ontvangen.
In december 2022 zakt mij dochter door het bedgedeelte heen.
Hier meding van gedaan en het bedgedeelte is op 9 januari opgehaald voor reparatie. In maart gebeld en een servicemelding gedaan vraag hoe het nu zit met de reparatie.
Er werd mij verzocht nog af te wachten.
Het is vandaag 12 april, we zijn nu 3 maanden verder en ik heb nog steeds niets gehoord. 09:20 12 april ik probeer S&S Zaandam te bellen.Om 09:33 wordt mijn oproep beantwoord. Ordernummer doorgegeven en de medewerkster gaat even kijken. Bedgedeelte staat bij leverancier, staat 6 tot -12 weken voor. 2 weken na 9 januari is dit opgehaald.
Deze week is de 12e week.
De medewerkster kan niets zeggen over wanneer het geretourneerd word.
Ze vind het wel vervelend maar daar kan ik niets mee.
Ik wil wil mijn bank terug en wil weten wanneer dit gebeurd.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn bank ( gedeelte) terug en wil weten wanneer dit gebeurd.
Ik wil een datum, ben al ruim 3 maanden aan het wachten.
Geboden oplossing
Goedemiddag Bankgedeelte ontvangen na 6 maanden!!!!!!!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

26 reacties

  1. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Graag een reactie op de klacht
  2. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw. Monsanto.

    Er is voor u per direct een e-mail verstuurd naar het filiaal van Zaandam met de vraagstelling of zij voor u per direct alles kunnen uitzoeken betreffend uw zitmeubel.
    Seats and Sofas Zaandam zal binnen 48 uur met u in telefonisch contact treden om alles met u door te nemen.
    Houd u er rekening mee dat Seats and Sofas een retour beleid heeft van 6/12 weken.
    Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales,
    Kimberley
  3. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Goedemiddag
    Vandaag 23 april
    Tot nu toe niets vernomen .
  4. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    28 april nog steeds niets gehoord
  5. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    We zitten nu op 3 mei
    Na 4 maanden nog geen reactie !!!!!!!
    Toen ik moest betalen voor die bank hoefde er niemand te wachten!!!!!!!
  6. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Het duurt nu al 4 maanden en nog steeds niets gehoord. Het wordt tijd om langs te gaan in Zaandam 😡😡😡
  7. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Nog steeds niets 14 mei
  8. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw Monsanto

    Wij hebben per direct voor gebeld met Seats and Sofas en de vraag neergelegd of zij met enige spoed u kunnen bellen om uw klacht door te nemen en tot een oplossing te komen.

    Klachtenkompas laat uw melding openstaan zodat wij dit nauwkeurig ook voor u in de gaten kunnen houden.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales
    Kelly
  9. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    22 mei 2023
    Nog altijd niets vernomen
  10. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Niets 😡
  11. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    1 juni 2023 😡😡😡😡😡
  12. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw R. Monsanto

    Zojuist heb ik voor u uw klacht op klachtenkompas door gestuurd naar de hogere hand van Seats and Sofas met de vraagstelling of er met spoed uw klacht in behandeling genomen kan worden en zodra er meer informatie bekend is dat zij met u in telefonisch contact moeten treden.

    onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten : Team afster Sales
    Naomi
  13. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Goedendag
    Dank voor iw reactie.
    Ik heb op 17 mei zo'n zelfde reactie van u mogen ontvangen.
    Tot op heden niets vernomen vab Seats en Sofa's Zaandam. Ik zou het waarderen als er verteld zou kunnen worden wanneer Seats en Sofas Zaandam met mij contact gaat opnemen . " met spoed" schijnt maanden te betekenen in hun optiek.
    Graag een oplossing nu ik ben al 6 maanden aan het wachten daar waar een retourbeleid is toegezegd van 6 tot 12 weken !!
  14. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    8 juni
    Ben npg steeds niet gebeld
  15. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Goedemiddag
    Het doorsturen van mijn klacht naar de hogere hand van Seats en Sofas lijkt geen indruk te maken.
    Tot op heden geen respons.
    Dit loopt nu al ruim 6 maanden!!!!!
  16. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Het is nu 18 juni nog steeds niets vernomen van Seats en Sofas Zaandam .
    Dit loop al vanaf 9 januari ondanks verschillende berichten dat er contact zal worden opgenomen gebeurd dit gewoon niet
    Ik wilnu toch wel weten wanneer ik mijn bankgedeelte weer terug krijg
  17. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Het is nu 23 juni op 19 juni weer een poging gedaan Seats en Sofas Zaandam te bellen na een half uur wordt er opgenomen en mij wordt verteld dat ik dezelfde dag door de servicecoordinator terug gebeld wordt ik wacht tot op heden op een telefoontje laat staan mijn bankgedeelte 😡😡
  18. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw Monsanto

    Als eerste onze welgemeende excuses voor onze late reactie dit i.v.m. personeelstekort en ziekte.

    Wij hebben per direct voor gebeld met Seats and Sofas Zaamdam en de vraag neergelegd of zij met enige spoed u kunnen bellen ommet u door te spreken hoe het ervoor staat met u zitgdeelte.

    Klachtenkompas laat uw melding openstaan zodat wij dit nauwkeurig ook voor u in de gaten kunnen houden.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales
    Marije
  19. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Ben zojuist gebeld door S&S Zaandam dat het bedgedeelte klaar is .vrijdag kan ik langs gaan om te kijken of het naar tevredenheid gerepareerd is.
  20. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Afgelopen week ben ik gebeld dat het meubelstuk gerepareerd is en ik kon komen kijken.
    Ben geweest en op mijn vraag waarom ik moest komen kon ik geen antwoord krijgen.
    Ik weet immers pas als het goed is waneer het bedgedeelte onder de bank gemonteerd is
    Afspraak gemaakt binnen 2 weken wordt het bedgedeelte bij mij bezorgd en dan kan ik aangeven of het goed is , wordt vervolgd dus
    Ik heb aangegeven indien ik het bedgedeelte niet binnen 2 weken ontvang dat ik weer lang de winkel ga
  21. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Het is nu 7 juli mij is op 2 juli beloofd dat ik binnen 2 weken mijn bedgedeelte heb dus ik wacht tot 14 juli af
  22. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw Monsanto

    Wij hebben voor u een extra e-mail verstuurd naar het filiaal om ervoor te zogen dat alles voor u naar behoren verloopt.

    Met vriendelijke groeten : Team af ter Sales
    Ricardo
  23. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Het is vandaag 14 juli
    Ik zou binnen 2 weken mijn bedgedeelte ontvangen. En weer ben ik aan het lijntje gehouden de maat is nu toch echt vol
  24. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    vandaag weer naar S&S Zaandam geweest.
    2 weken nadat mij was toegezegd dat mijn bankgedeelte terug geleverd zou worden.
    Gevraagd naar de manager deze was niet aanwezig . De service coordinator ook niet aanwezig. Ik heb aangegeven dat er nu een oplossing moet komen kan niet meer wachten, ik wacht al 6 maanden.
    Er wordt voorgesteld dat ik wordt teruggebeld.
    Ik geef aan dat dat geen oplossing is dit is mij al meerdere malen toegezegd en wordt niet nagekomen.
    Morgen terugkomen dat gaan we ook niet doen.
    nogmaals geef ik aan dat er vandaag een oplossing moet komen. Ik accepteer dit niet langer.
    Afgesproken wordt dat er een aanvrag wordt gedaan voor intern transport het bedgedeelte wordt bezzorgd. hier is een aanvraag voor aangemaakt im het systeem van S&S.
    Op mijn vraag hoe lang dit weer gaat duren kon er geen antwoord gegeven worden.
    Afgesproken dat ik nog 2 weken wacht.
    Dus als het bankgedeelte op 28 juli niet bij mij in bezit is en zonder defect zie ik van de koop af en eis mijn geld terug.
    Dit is opgeslagen onder servicenummer 3257.
    We wachten tot hooguit 28 juli.

  25. Auteur
    Blakkaboeba
    Datum
    Mail ontvangen dat het bankgedeelte in Zaandam is en opgehaald kan worden.
    Dit was niet de afspraak.
    Het bankgedeelte zou vanaf 14 juli binnen 2 weken bij mij afgeleverd worden.
    Ik ben nog steeds in afwachting.
  26. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Heer/Mevrouw R. Monsanto

    Wij hebben contact gezocht met Seats and Sofas en wij hebben vernomen dat u klacht in behandeling is genomen en uw klacht netjes voor u alsnog is opgelost, dat vinden wij heel goed nieuws en zullen daarom dit dossier sluiten.

    Met vriendelijke groeten, Team after Sales
    Jerry

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen