Opgelost door Seats and Sofas: Bank uitgezocht niet op afbetaling maar vooruitbetaling maar dan wil je de overeenkomst beëindigen

Klaver28

Op 10-08-2016 een bank uitgezocht omdat wij niet via afbetaling een bank kunnen bestellen is er door de verkoper in capelle aan de ijssel een optie aangeboden vooruitbetalen dit houd in dat wij eerst het hele bedrag moeten betalen voor dat er überhaupt een bank besteld wordt . Vandaag gebeld om de overeenkomst te ontbinden, hier zitten kosten aan van 225 euro annuleringskosten aangezien ik al 50 euro betaald heb moest ik nog wel even 175 euro betalen . Dat ga ik echt niet doen de regeling die ik had was dat ik kon bellen als ik het niet meer kon betalen dat ik goed werd geholpen nu voel ik me zwaar belazerd .

De 50 euro die al betaald is mag jullie hebben de rest van de annuleringskosten kan ik niet ophoesten ook niet maandelijks. Ik kon bellen als ik niet meer kon betalen en ik betaalde niet op afbetaling maar vooruitbetaling dit houdt in dat de bank pas werd besteld als ik het totaal bedrag had voldaan .

Seats and Sofas
    Geachte Vanessa Jong ,
    bedankt voor uw melding .
    Wij nemen contact op met u.
    Klaver28
    Er wordt contact met me opgenomen . Dus het is even af wachten hierop anders horen jullie me weer

Klaver28

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?