Opgelost door Seats and Sofas: Bank Wilson op 10-12-2012 besteld. We zitten nu nog steeds op een leenbank van zweetkunstleder !

PK

Band Wilson op 10-12-2012 besteld. Bank pas op 03 mei geleverd. € 50 korting vanwege administratieve fout + gratis bezorging. Van eind december tot 03-05 op de grond gezeten.
Verkoper gaf aan dat de levertijd ca. 6 weken zou zijn. Hiermij heeft hij ons over de streep getrokken om over te gaan tot aankoop.
Bank zakt in, hoekelement scheef, stof scheef gemonteerd, vulling zitting bestaat uit 2 delen en de bestelde 2 hoek 3 bleek een 2 hoek 2,5 te zijn . Bank op 15 mei weer retour. Moest de bank wel zelf brengen ondanks dat de levering vanwege de ruime overschrijding levertijd gratis was. Maar zodra de bank is betaald gelden er andere voorwaarden. Kijkt u maar in de voorwaarden was het advies. Bank schijnt op 21-05 nog steeds op locatie te staan. De fabriek had nog geen tijd om het bankstel op te halen voor herstel. Wanneer wel is onbekend. Om S&F scherp te houden moet ik zelf maar wekelijks informeren was het advies van S&F.

Voor 13-07 perfecte bank leveren. Gratis bezorging. Zo niet € 1600,- terug. De kans dat ze dit kunnen realiseren acht ik uitermate klein. Bank komt waarschijnlijk uit Polen.
Geen ambachtelijke fabriek in NL of Duitsland helaas.
Evt schadevergoeding voor de emotionele schade. Hier veel slapenloze nachten over gehad en veel over lopen opwinden.

PK
    De bank bleek op 21 juni nog op locatie te staan om dat de fabriek nog geen tijd had om de bank op te halen.
    PK
    Nog geen reactie op de site van S&F ? Is voor hun waarschijnlijk dweilen met de kraan open.
    De reactie zal wel pas over een half jaar volgen. Staat zeker ook in de leveringsvoorwaarden. In tegenstelling tot de belofte van de baliemedewerkster helaas nog geen telefoon gehad. Ga daar morgen kijken of de bank nog in het magazijn staat. Ik ben bang dat de bank nog niet is opgehaald door de fabrikant uit de oostblok. Ik hoop dat me daar kan beheersen...
    Seats and Sofas
    Geachte ,Wij nemen deze week nog contact op met u.
    PK
    Ze hebben contact op 11-07 met me opgenomen. Bank zal deze week geleverd worden !!! Joepie. Heb al de nodige weddenschappen met collega's lopen. De bank moet er dan voor zondag zijn 21-07 !! Levertijd van 7 maanden voor een fatsoelijke bank zou dan het resultaat zijn.
    Geachte,
    Dit is gelezen, het filiaal Deventer neemt contact op met u.
    PK
    Zoals verwacht deze week geen telefoontje dat de bank binnen is vd fabrikant. Zal wel aan de fabrikant liggen. Weddenschap met collega's tegen beter weten in helaas verloren. Maar we hebben er wel om gelachen !! We wachten met spanning af. Niewe weddenschap is dat de band voor na 10-12-2013 zal worden geleverd. Langer dan 1 jaar jaar na besteldatum !
    Seats and Sofas
    Geachte ,er word contact met u opgenomen.
    onze excuses voor het ongemak.
    H. ten Donkelaar
    PK
    De bank is binnen bij S&F. We hebben de bank bekeken en deze ziet er goed uit. Deze zal 10-08 gratis worden afgeleverd.
    Zodra de bank 10-08 ook daadwerkelijk is afgeleverd gaat de vlag pas echt uit.
    Geachte,
    Dit is gelezen.
    PK
    Bank is gratis afgeleverd. Stof lijkt bij 2 zittingen nog iets los te zitten. We gaan dit nog even aanzien. Verder heeft de verkopen het netjes afgehandeld.

PK

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?