Klacht Seats and Sofas: Beschadigd bij levering op 4 november

Klachtnummer
# 146939
Gebruiker
Anita
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hadden in augustus een bankstel besteld bij sets en sofa in heerlen ,,de levering was 4 november ...bij het uitpakken bleek een gedeelte beschadigd te zijn ,,,meteen dezelfde dag hebben we deze gedeelte terug gebracht naar het filiaal in heerlen ...deze zou gerepareerd worden ,,we zitten nu al op 6 januari en nog steeds niks retour gekregen
Na een aantal telefoontjes te plegen naar het finiaal is er tot op heden nog steeds niets vernomen .....wij hebben het volledige bedrag wel betaald op 4 november ..Ik zit dus eigenlijk al van augustus te wachr en op een compleet bankstel ...seats and sofa zijn hiermee in gebreke gebleven waar dus wij recht hebben op een gedeelte van de aankoop ...dus bij deze dien ik een klacht in .en zou ik een gedeelte graag vergoed willen hebben ...

De oplossing

Vergoeding van het aankoopbedrag

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen in week 2 contact met u op.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen