Opgelost door Seats and Sofas: Beschadiging op nieuwe bank na uitpakken thuis ontdekt

E.P.J. Brand

Na uitpakken van de bank zagen wij de volgende dag een beschadiging op het leer aan de bovenkant van de bank midden achter de rug kussens. Foto's genomen en opgestuurd naar Seats and Sofas, die door verwezen naar hun voorwaarden. Wij kunnen de bank naar Zoeterwoude brengen, en daar bekijken ze hoe de beschadiging is. Repareren of een andere bank. Maar dan moeten wij wel eerst vervoer regelen, de bank niet ingepakt het huis uit halen zonder verder te beschadigen en dan het risico lopen om de bank achter te moeten laten en later een gerepareerde of andere bank weer te moeten ophalen. Of voor 60 euro een reparateur laten komen die kan zien of er ter plaatse gerepareerd kan worden. Waarom niet de reparateur langs gestuurd en kijken wat mogelijk is, en als er niet gerepareerd kan worden een andere bank bestellen, dan kunnen wij die in een keer omruilen en hoeven wij geen twee keer te handelen. Een declaratie van onze kant kost zeker meer dan €60. Wij verwachtten een onbeschadigd product.

Reparateur bij ons langs laten komen. Als er gerepareerd kan worden prima, als dat niet lukt een andere bank bestellen en zodra die er is willen wij die zelf wel om komen ruilen

Ik neem in week 43 contact opp met u.Met vriendelijke groet,
    E.P.J. Brand
    Ik wacht op het telefonisch contact
    Seats and Sofas
    Geachte mevrouw,ik heb uw keurig gebeld gisteren,en ik zou u woensdag 31-10-2012 terug bellen en dat was akkoord volgens u.
    Seats and Sofas
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    E.P.J. Brand
    Geachte Seats en Sofas,Is tot zover prima geregeld en wij wachten op uw telefoontje op 31 oktober over de vervolgstappen.
    Seats and Sofas
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    Geachte,
    Inderdaad ik sta u op 31-10-2012 telefonisch te woord.
    E.P.J. Brand
    Tot nu toe is alles prima.
    Komende week komt er iemand aan om te kijken of de beschadiging ter plaatse gerepareerd kan worden.
    We zijn benieuwd.
    Geachte,
    Bedankt voor uw bericht.Met vriendelijke groet
    E.P.J. Brand
    Beste Seats and Sofas,De reperateur is geweest en heeft geconstateerd dat er inderdaad een kleine beschadiging aan de bank was. Hij heeft deze opgevuld en wij gaan er nu van uit dat de bank het uit gaat houden tot einde levensduur. De monteur heeft geen kosten in rekening gebracht volgens afspraak. Het heeft even geduurt, maar nu is alles in ieder geval naar tevredenheid opgelost. Bedankt voor alle medewerking en tot een volgende keer. Fam. Brand.

E.P.J. Brand

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?