Klacht Seats and Sofas: Bijzondere definitie van repareren bij seats and sifas

Taghdir

Na lang overleg bij de vestiging waar de bank is afgehaald (Assen), werd er gezegd dat de bank niet in de afhaal locatie gebracht kan worden, maar naar de locatie van aanschaf (Hoogeveen). Aangegeven dat dit bijzonder is en gevraagd of dit niet bij de locatie Assen kan ivm de reistijd. Dit was niet mogelijk.
Met tegenzin naar de locatie Hoogeveen gegaan voor het inleveren van de bank voor reparatie. Enig tijd geleden teruggebeld door locatie Hoogeveen met het bericht dat de bank gemaakt is. Zelfde dag van woonplaats Assen naar Hoogeveen geweest om op te halen. Bij controle bleek de poten van de bank verplaatst te zijn en het kapotte onderdeel nog los in de bank te zitten. Filiaalmanager erbij gehaald, maar zoals verwacht schoof hij de verantwoordelijkheid van zich af. Er werd met een korte toon gezegd dat zij er niets aan kunnen doen en de volgende reparatiepoging over 4 tot 5 weken pas kan plaatsvinden en ik de bank weer in Hoogeveen kon ophalen. Gevraagd of ik de bank niet in Assen kon ophalen. Dit was niet mogelijk. "Dat gaan we niet doen", werd er medegedeeld. Ik moet nu wachten en hopen of het goed komt met de reparatie. Door de wijze van behandelen beN ik erg benieuwd nu.

Zeer bijzondere wijze van omgang met klanten. Ik zal dan ook men adviseren om niet een bank te kopen bij deze "zaak". Ze hebben leuke banken voor prijzen die heel makkelijk te onderhandelen is. Als je geluk hebt krijg je een bank die jaren meekan, maar als er een keer iets kapot gaat moet je zelf de bank terugbrengen voor reparatie. Als je dan weer de geluk aan je zij hebt wordt het daadwerkelijk gerepareerd en niet op een zeer amateuristische en goedkope wijze "gemaakt". Diep trieste zaak als je wat krijgt met de bank.

Ik wil de reparatie van de 2x 1 zits als oplossing. Mocht dit weer niet goed uitgevoerd worden of geweigerd worden breng ik de complete bankstel terug en zal ik mij gedwongen moeten beroepen op het consumentenrecht. Onder dit recht valt mijn complete aanschafwaarde weer retour naar mijn rekening.

Seats and Sofas
    Beste heer Romasi,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop.

We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

We willen dit uiteraard zo goed mogelijk met u oplossen. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

Met vriendelijke groeten,
    Joshua - Seats and Sofas.

Taghdir

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?