Klacht Seats and Sofas: bovenlaag van bankstel laat los , ook op plekken waar niet eens gezeten is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384158
Gebruiker
Hunnego
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de bovenlaag van onze bank laat los na 2 jaar, seats en sofa's doet deze klacht telefonisch af met een verlopen garantietermijn. Naar mijn mening valt dit niet onder garantie maar er is gewoon een ondeugdelijk product geleverd. Wie koopt er iedere 2 jaar een nieuw bankstel?. Ik heb wettelijk gezien altijd recht op een deugdelijk product, dit heeft niets met garantie te maken.

De oplossing

Ik wil dat zij een onafhankelijk bureau langs sturen om naar de klacht te kijken en deze naar mijn tevredenheid op te lossen. Reparatie en/of nieuw product en zonodig de koop te ontbinden en teruggave van mijn zuur gespaarde geld.

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    zou u zo vriendelijk willen zijn om ons foto's te doen toe komen inclusief ordernummer.
    Deze kunt u sturen naar onderstaand email adres info@seatsandsofas.nl

    zodra wij deze van u hebben ontvangen zullen wij gaan uitzoeken wat we voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet
    Peter-Customer service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hunnego
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moest foto s opsturen, deze zaten al eerder in mail en ook in het bericht van klachtenkompas zaten 3 foto s van de bank. Maar goed weer alle fotos verstuurd via we transfer. Vandaag bericht gekregen dat de foto s nog niet zijn gedownload en bericht dat de klacht opgelost is. Ik weet van niks.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen