Klacht Seats and Sofas: door gezakte 2+3 zitsbank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23722
Gebruiker
mirza
Datum
7 reacties

Details

De klacht

eerste week van januari 2011 onze drie en twee zits obsession bakstel gehad,die na nog geen week alweer terug kon voor reparatie omdat er iets niet goed was.
waardoor we onze bank weer een aantal weken niet in ons bezit hadden.
uiteindelijk terug na een aardige tijd wachten en moet verder zeggen een prima bank,aleen nu worden de zitvlakken slechter qua het in zakken.
gebeld en omdat we net buiten de garantie zitten van twee jaar komt alles voor eigen rekening.
maar ben mijn bank in begin ook al weer aantal weken kwijt geweest,dus coulance regeling is er echt niet.
het is garantie tot aan de deur en dat is het daar,hop echt dat er nog iets aan te doen is want vind het geen stijl.
het enigste wat ik kreeg was een extern nummer ,als dat bedrijf komt kost het zowie zo 50 euro en dan kijken ze of er iets aan gedaan kan worden.

De oplossing

hoop dat ertoch nog een soort couance regeling te treffen is ,zeker omdat wij in het begin ook al weer paar weken de bank kwijt waren.
die weken loop ik nu net mis om binnen de garantie te blijven

7 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen in week 13 telefonisch contact op met u.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    mirza
    Datum
    ik wacht volgende week even het telefoontje af,ik ben benieuwd.
    Daarna laat ik hier weten hoe het verder is gegaan
  3. Auteur
    mirza
    Datum
    Nouben zo juist gebeld zoals beloofd door iemand van seats and sofa's .
    Met precies de zelfde mededeling u kunt het bedrijf in Rotterdam bellen en het verder zelf uitzoeken.
    Hun doen totaal NIKS meer voor ons !!!!!
    Wat een service voor zo grote firma,service tot aan de deur.
    Echt waardeloos
  4. Auteur
    mirza
    Datum
    Nouben zo juist gebeld zoals beloofd door iemand van seats and sofa's .
    Met precies de zelfde mededeling u kunt het bedrijf in Rotterdam bellen en het verder zelf uitzoeken.
    Hun doen totaal NIKS meer voor ons !!!!!
    Wat een service voor zo grote firma,service tot aan de deur.
    Echt waardeloos
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Dit is gelezen.
    Met vriendelijke groet,
  6. Auteur
    mirza
    Datum
    Nou zoals hier boven te lezen is, garantie en service tot aan de deur zwaar waardeloos.
    Geef liever paar euro meer uit en koop daar niks
  7. Auteur
    mirza
    Datum
    Nou zoals hier boven te lezen is, garantie en service tot aan de deur zwaar waardeloos.
    Geef liever paar euro meer uit en koop daar niks

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mirza
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen