Klacht Seats and Sofas: Doorgezakt bank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 593805
Gebruiker
Corine Barends
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In eind november 2021 bank geleverd nu 4 maanden later gedeelte doorgezakt.
Contact opgenomen met seats and sofa,
Bank kan ik terugsturen om te beoordelen maar vervoerskosten zijn voor eigen rekening.
Hier niet mee eens dus nogmaals contact opgenomen met bedrijf(3 weken geleden), het is nu eind april en nog steeds niks vernomen.
Het is een schande.

Gewenste oplossing

Dat ze de bank ophalen op hun kosten.
Geboden oplossing
Schandalig. Aangetekende brief verstuurd naar het hoofdkantoor. Maar hebben nog steeds niet gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Corine Barends
    Datum
    Seats and sofa nog reageren?
  2. Auteur
    Corine Barends
    Datum
    Gaat een aangetekende brief naar hoofdkantoor.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen