Klacht Seats and Sofas: Doorgezakte bank na slechts 2 maanden

Miggs

Half september 2013 haalde ik mijn hoekbank op bij Seats and Sofas in Mijdrecht. Al na een maand begon de zitting van het deel waar het meest op werd gezet in te zakken. Als de plek even werd vermeden kwam de zitting wel weer omhoog, maar na nog een maand ook niet meer. Ik schreef een email naar info@seatsandsofas.nl en kreeg vrij snel een brief, waarin stond dat ik de bank kon aanleveren op één dag. Echter, de hoekbank bestaat uit 4 delen en heb een bus moeten huren om hem op te halen. Daarnaast woon ik in een appartement (5 hoog) en precies het slechtste deel past niet in de lift. Voor uitsluitend beoordeling, met geen enkele zekerheid op een bevredigende afhandeling, vind ik het niet juist dat ik zulke kosten, tijd en moeite te moet maken/doen. Ik schreef over mijn bezwaren en in de opvolgende brief staat dat ik ook iemand naar de bank kan laten komen kijken. Echter op mijn kosten!
Ik vind het absurd dat ik opdraai door de kosten van een ondeugdelijke bank!

Zonder twijfel is de bank voorzien van een slechte zitting. Ik wil in ieder geval dat er iemand naar komt kijken op kosten van Seats and Sofas. Vervolgens wil graag ik graag een oplossing voor het probleem (betere zitting in de gehele bank) of mijn geld terug, zodat ik een goed bankstel kan aanschaffen.

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.