Klacht Seats and Sofas: Een vreselijk rotbedrijf zonder klantvriendelijkheid

Klachtnummer
# 260658
Gebruiker
Ilona van der Veen
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Wij hebben 14 januari 2017 een bank besteld bij seat and sofas. Nou stond erop tussen 8-16 wkn levertijd. Inmiddels is het al 16 wkn en is de bank er nog steeds niet. Al verscheidene keren gebeld en krijg elke keer te horen nou mevr nog geen idee wanneer waarschijnlijk eind mei. Ze hebben alleen bij mij een fout gemaakt in hun nadeel er staat bij nl een uiterlijke leverweek op en had verwachte leverweek moeten zijn. Ik wil hem graag annuleren en( hoe stom ook hebben al een aanbetaling gedaan)mijn geld terug. Maar volgens hun moet ik 30% betalen. Wie weet er raad en weet wat ik kan doen?

Gewenste oplossing

Mijn geld terug en die bank hoef ik niet meer.

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer , mevrouw I Veen ,
    Heeft u voor ons nog een ordernummer of klantnummer,
    dan kunnen wij contact op nemen met u.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen