Klacht Seats and Sofas: er wordt gezegd dat ik geholpen wordt maar er gebeurt niets

Klachtnummer
# 334638
Gebruiker
Leuninkje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DE KLACHT
Mijn oude klacht:
We hebben onze bank nu een maand en vanaf dag 1 zit de voering in de leuning dubbel. Ik hoopte dat dit er misschien na een week uit zou gaan maar helaas. Nou heb ik hier een melding van gemaakt, en is de oplossing dat ik zelf de bank moet brengen voor expertise. Dat betekend dat ik dus 2x een busje moet huren terwijl de bank verkeerd geleverd wordt. Ik wil dat dit wordt opgelost.

Status dag van vandaag: Ze hebben mij gebeld dat ik een brief zou krijgen met wanneer de expert thuis lang zou komen maar ik heb nooit meer iets gehoord.

De oplossing

ik wil weten wanneer de expert langs komt om de bank te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Seats and Sofas is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen