Klacht Seats and Sofas: Fabricage fouten bank

Geletulpen

Ribcord van zitting, vooraanzicht en beleg lopen niet in elkaar over, de een is horizontaal en de ander verticaal. Het hoekelement loopt in hoogte schuin af, dit scheelt 6 cm (kan daarom niet rechtop zitten) De zitkussens van de 3-zits zijn hoger dan die van hoekelement, dit scheel 4 cm + kussen hoekelement is veel zachter, geeft geen enkele steun, je zakt er zo doorheen. Direct gebeld met filiaal, moest een mail met beschrijving klacht en foto's sturen. Dit is meteen gebeurd met vermelding dat ik alle problemen binnen 21 werkdagen opgelost wil zien. (had na koopovereenkomst al een geschil, omdat bij thuiskomst bleek dat ik niet voor het gratis huishoudpakket in aanmerking zou komen....staat beschreven op de kassabon. Maar was niet verteld tijdens het tot stand komen vd koop en gedane aanbetaling) Inmiddels 2 werkdagen voorbij en niet een reactie ontvangen, ondanks vragen ontvangst/lees bevestiging.... (mail is toch het meest snelle medium voor schriftelijke overdracht + foto's)

Ondanks (telefonische) beloftes wordt er nooit gereageerd of afspraken nagekomen, zelfs niet na versturen van en aangetekende brief.
Ik wil nu binnen 19 werkdagen alle problemen opgelost zien. Ik heb 3 mnd op de bank moeten wachten.

Seats and Sofas
    Geachte,
    bedankt voor uw melding.
    Wij sturen deze klacht door naar het filiaal van aankoop.

onze excuses voor het ongemak

met vriendelijke groet,
    Geletulpen
    Dat is toch geen afhandeling van klacht, maar afschuiven van klacht. Filiaal is vanaf 1e minuut op de hoogte van klacht via telefoon en mail + foto's. Tot op dit moment GEEN enkele reactie.

Weer een duidelijk geval "van"kastje naar de muur sturen" van een klant

Geletulpen
    Tot op heden niets gehoord van S&S, ondanks m.m. gestuurde mail. En dan vergeet ik voor de lieve vrede het uitlachen door medewerkster aan de telefoon bij melden klachten. 3 wkn na levering zakt de volledige bank in, zit schots en scheef en dit is vandaag 28-09-16 S&S per mail verteld. Deze klacht komt dus boven eerder gemailde klacht d.d. 08-09-16. Ik heb nu geëist het volledige aankoopbedrag terug te betalen, waarna zij de aankoop bij mij mogen komen halen (kosten voor S&S) dit binnen 6 dgn
    Seats and Sofas
    Geachte Ellen Hofland ,
    Wij hebben wel degelijk meerdere keren geprobeerd u telefonisch te benaderen helaas zonder resultaat.
    Wij nemen contact op met u.
    Geletulpen
    Hartelijk bedankt dat u mijn privacy niet waardeert en mijn naam zo digitaal te grabbel gooit (heb u nooit mijn voornaam verteld of geschreven)
    Het is trouwens erg makkelijk hier te zeggen dat u telefonisch contact hebt gezocht, wat trouwens niet waar is. U heeft na 3 wkn via mail laten weten, na meerdere mails van mij, dat ik u moet bellen en dat u pertinent niet schriftelijk wilt reageren. Waarom niet?
    Ben het uitlachen, niet reageren en kontdraaierij meer dan zat. Verz. = ingeschakeld
    Geletulpen
    S&S voelt zich duidelijk ver boven zijn klanten verheven. Klachten worden afgedaan als "inherent het model" Tuurlijk, men koopt graag een scheve bank met meerdere gebreken, die binnen een maand vreselijk doorzakt.

Volgens rechtsbijstandverzekering heeft S&S geen poot om op te staan, gezien alle geleverde bewijzen, en zij gaan er mee aan de slag,

Of ik ooit weer kom bij S&S ??? Nooit en te nimmer en anderen zal ik het ook ten zeerste afraden. Misschien een ideetje voor Kassa of Radar ;-)

Geletulpen

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?