Opgelost door Seats and Sofas: Fabricagefout en onzorgvuldige afhandeling klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 291168
Gebruiker
B. Meesters
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bankstel met fabricagefout is door seat en sofas na een hoop gedoe opgehaald.
Moest eerst zelf de bank brengen of kosten timmerman betalen.
Door inbreng consumentenbond kon t nu wel gratis.
Timmerman is geweest en kon deze fout niet herstellen.
De bank kon dus voor reparatie opgehaald worden.
en op mijn vraag hoelang reparatie gaat duren werd gezegd 2 tot 3 maanden.
Het zou dan in de werkplaats worden bekeken.
Ik heb de bank vanaf april en zit nu dus bijna 9 maanden met een bank die niet voldoet.
Ik heb net gebeld en beroep mij op geld teruggave..
De salesmanager zou mij bellen maar zit dus weer te wachten op reactie.
Ik ben bang weer met een kluitje in t riet te worden gestuurd.
Mijn vertrouwen op een goede oplossing is ver te zoeken.
Vriendelijke groet,
Bettina meesters

De oplossing

Seats en sofas geeft mij het aankoopbedrag terug

4 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte mevrouw Meesters,

    het spijt ons te vernemen dat u nog geen reactie hebt ontvangen. Uw bericht wordt door verzonden naar de juiste afdeling binnen onze organisatie. Onze medewerkers zullen spoedig met u contact opnemen.

    Met vriendelijke groeten,

    Mirjam

    Costumer Service_ Seats and Sofas
  2. Auteur
    B. Meesters
    Datum
    Ik heb gister een gesprek met de sales manager van de vestiging in Sliedrecht en kan akkoord gaan met of een nieuwe bank of geld terug aangezien de bezorgdienst mijn bank ook nog hebben laten vallen naast het niet werken van de uitschuifbare gedeelte van de bank en het doorbreken van de lat aan de onderkant van de bank
  3. Auteur
    B. Meesters
    Datum
    Ik heb gister een gesprek met de sales manager van de vestiging in Sliedrecht en kan akkoord gaan met of een nieuwe bank of geld terug aangezien de bezorgdienst mijn bank ook nog hebben laten vallen naast het niet werken van de uitschuifbare gedeelte van de bank en het doorbreken van de lat aan de onderkant van de bank
  4. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Meesters,

    wat fijn te horen dat u een gesprek heeft gehad met de salesmanager van Sliedrecht.
    Deze zal u wederom contacteren om de zaak op te lossen.

    Met vriendelijke groeten,

    Miriam
    Costumer Service_ Seats and Sofas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Meesters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een andere bank kunnen uitzoeken
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen