Klacht Seats and Sofas: fout in stof bank en na week al zitsporen/doorzakking

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 279623
Gebruiker
Inge123456
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 oktober bank opgehaald. Fout in het stof en na week zitten ziet ie er al niet meer uit. Moet zelf terugbrengen naar winkel ter beoordeling. Dus vrij nemen, bus huren met chauffeur alles bij elkaar ruim 100 euro. Is niet mijn fout maar die van hun!!!

De oplossing

Ben tevreden als er iemand thuis komt kijken en indien nodig (ik denk van wel) de bank meeneemt en zorgt voor een vervangende bank. Ik wil ofwel een nieuwe bank waarvan de kwaliteit wel goed is of mijn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inge123456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nog geen contact met mij opgenomen. Ik wacht eerst tot dat gebeurd want heb er niet veel vertrouwen in.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen