Opgelost door Seats and Sofas: Foute stoffering niet snel hersteld

sad Opgelost
Koper67

Ik heb een bankstel gekocht op 7 juli 2019 bij seats and sofas .begin october opgehaald ,bij thuiskomst bleek de zijkant niet gestofferd zoals afgesproken.bankje is weer opgehaald op 28 oktober,tot nu toe en na enkele keren gebeld te hebben met bedrijf hebben we hem nog niet terug en ze kunnen ons ook niet vertellen wanneer wel.zitten nu dus al half jaar zonder.kregen een oud leenbankje waar echt geen uren op gezeten kan worden.dus die eruit en zitten op een tuinstoel.ik vind het te gek als door een fout in de stoffering wij de dupe zijn en dit niet snel opgelost kan worden.dit gebeurt ons geen tweede keer.

Ik zou graag weten waar ik aan toe ben of mijn geld terug .
Ze hebben contact opgenomen vorige week,ziuden het nakijken en weer in de lucht komen.tot.nu toe niets gehoord, update:ondertussen contact gehad met seats and sofas.heb geld terug gekregen.ben blij dat het opgelost is.

Koper67
    Tot nu toe nog geen reactie van seats and sofas, volgens mij weten ze het zelf ook niet meer, of zijn mijn bank uit het oog verloren, een belletje naar de fabriek moet toch mogelijk zijn.maar ze willen niet pushen vertelde ze ons.
    Word vervolgd...
    Seats and Sofas
    Geachte meneer/mevrouw Jeninga,

Onze excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons uw klachtmelding te sturen naar service@seatsandsofas.nl

Zodra wij uw melding hebben ontvangen zullen wij direct actie ondernemen en ons zo spoedig mogelijk weer bij u melden met een oplossing.

Met vriendelijke groet
    Peter-Customer service

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?