Opgelost door Seats and Sofas: Gebakken lucht

Tony1986

In december een bank gekocht bij seats and sofas met een beloofde levertijd binnen 12 weken . Omdat de bank dus al geleverd moest zijn ging ik op de bon kijken en daar stonden opeens hele andere levertijden bij uiterlijk week 36. Eigelijk ben ik dus door dit bedrijf in de maling genomen nu probeer ik al een hele week contact op te nemen en dit blijkt eigelijk onmogelijk. Als ze dan een keer opnemen beloven ze wer een hele hoop maar komen niks na. Denk bijvoorbeeld aan terug bellen een email sturen ect. Ook is het raar als je wil noteren met wie je gesproken hebt ze alleen der voornaam geven.

Wil zo snel mogelijk me bank dit was namelijk de actie en verbeter de klachten beter van klanten

Seats and Sofas
    Geachte T.G. Vd Berg,

onze excuses voor de vertraging van de uitlevering van uw order. De levertijden van de leverancier worden automatisch in het systeem berekend bij het genereren van een order. Er is steeds een vermoedelijke levertijd en een uiterlijke levertijd verplicht te noteren op een order. Uw melding wordt doorgegeven aan het filiaal van aankoop. Onze medewerkers nemen spoedig contact met u op om de status van uw levering te bespreken.
    Met vriendelijke groeten,
    Mirjam
    Costumer Service_ Seats and Sofas
    Bedankt voor deze terugkoppeling Mirjam
    Hoop dat er nu vooruitgang in zit na deze slechte ervaring, en het lezen er van op internet..
    Denk dat het nu eerst zien is dan geloven.

Groetjes,

Tony,

Seats and Sofas
    Geachte heer Vd Berg,

hierbij wil ik u mededelen dat uw order geleverd is en klaar staat voor u. Onze medewerkster uit het filiaal zal u hier alsnog telefonisch van op de hoogte brengen.
    Nogmaals onze excuses.

Wij wensen u alvast veel zitgenot toe.

Met vriendelijke groeten,
    Mirjam
    Costumer Service- Seats and Sofas

Tony1986
Me bank is binnen en ze nemen zoals het hoort meerdere keren contact op met stand van zaken

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?