Opgelost door Seats and Sofas: Gebakken lucht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 297765
Gebruiker
Tony1986
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In december een bank gekocht bij seats and sofas met een beloofde levertijd binnen 12 weken . Omdat de bank dus al geleverd moest zijn ging ik op de bon kijken en daar stonden opeens hele andere levertijden bij uiterlijk week 36. Eigelijk ben ik dus door dit bedrijf in de maling genomen nu probeer ik al een hele week contact op te nemen en dit blijkt eigelijk onmogelijk. Als ze dan een keer opnemen beloven ze wer een hele hoop maar komen niks na. Denk bijvoorbeeld aan terug bellen een email sturen ect. Ook is het raar als je wil noteren met wie je gesproken hebt ze alleen der voornaam geven.

De oplossing

Wil zo snel mogelijk me bank dit was namelijk de actie en verbeter de klachten beter van klanten

3 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte T.G. Vd Berg,

    onze excuses voor de vertraging van de uitlevering van uw order. De levertijden van de leverancier worden automatisch in het systeem berekend bij het genereren van een order. Er is steeds een vermoedelijke levertijd en een uiterlijke levertijd verplicht te noteren op een order. Uw melding wordt doorgegeven aan het filiaal van aankoop. Onze medewerkers nemen spoedig contact met u op om de status van uw levering te bespreken.
    Met vriendelijke groeten,
    Mirjam
    Costumer Service_ Seats and Sofas
  2. Auteur
    Tony1986
    Datum
    Bedankt voor deze terugkoppeling Mirjam
    Hoop dat er nu vooruitgang in zit na deze slechte ervaring, en het lezen er van op internet..
    Denk dat het nu eerst zien is dan geloven.

    Groetjes,

    Tony,

  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Vd Berg,

    hierbij wil ik u mededelen dat uw order geleverd is en klaar staat voor u. Onze medewerkster uit het filiaal zal u hier alsnog telefonisch van op de hoogte brengen.
    Nogmaals onze excuses.

    Wij wensen u alvast veel zitgenot toe.

    Met vriendelijke groeten,
    Mirjam
    Costumer Service- Seats and Sofas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tony1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Me bank is binnen en ze nemen zoals het hoort meerdere keren contact op met stand van zaken
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen