Klacht Seats and Sofas: Gebroken trekveer

Seats and Sofa's

Van mijn relaxstoel is een trekveer gebroken. Gelukkig geen lichamelijke schade. De veer schoot in de hiel van mijn schoen. Dit incident heeft op 16-12-13 plaats gevonden. Direct naar de leverancier waar de stoel vandaan komt, Veenendaal, om nieuwe veren te bestellen. Na vele telefoontjes en diverse bezoeken aan het filiaal in Veenendaal, bleken na 4 maanden de verkeerde veren te zijn binnengekomen. De veren zijn opnieuw besteld, inmiddels weer enkele telefonische gesprekken verder is de verwachte levertijd nu weer begin juli.
Een levertijd van ruim 7 maanden voor 2 veren is wel erg lang. Ondertussen kan ik mijn relaxstoel niet gebruiken.
Elke keer is er weer een andere reden waarom de veren nog steeds niet geleverd zijn (moeten vlgs medewerkers van het filiaal met de vrachtwagen afgeleverd worden terwijl dit gewoon per envelop via de post verstuurd had kunnen worden). Inmiddels heb ik weinig vertrouwen meer in een goede afloop en ben ik zeer teleurgesteld.

Snelle levertijd voor zulke eenvoudige onderdelen. Ondanks het feit dat de garantieperiode voorbij is, is mij toegezegd deze gratis te vervangen.

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?