Klacht Seats and Sofas: Geen juiste afhandeling Seats And Sofa's.

Klachtnummer
# 183426
Gebruiker
obrer94
Datum
5 reacties

Details

De klacht

21-03 bank gekocht bij S&S. Op 08-06 mochten éindelijk de bank ophalen. Helaas constateerde wij een aantal fouten in de bank, zoals een bobbel en fouten op de zitvlakken etc. Direct contact opgenomen met S&S. Zij willen hiervoor Meubel Repair aansturen om de fouten te controleren. Op 21-07constateerd Meubel Repair het volgende: ''weeffouten in de bank die naarmate de tijd zullen uitscheuren en dit kon al geconstateerd worden in de fabriek. Tevens zit er een vulling dubbel in de bank waardoor een zichtbare en heel goed voelbare bobbel is. Na 5 weken hadden we nog niks gehoord van S&S dus hebben we maar zelf gebeld. Wat een slechte service biedt dit bedrijf nadat je een bank koopt van ruim €2000,-

De oplossing

S&S wilt mij een financiële vergoeding geven van €75,00 terwijl de bank mij ruim €2000,- heeft gekost. Ik ga hier niet mee akkoord. Ik eis een redelijke bedrag. De fouten konden bij de fabriek al worden geconstateerd maar toch wordt het zonder te controleren aan de klant geleverd en wij zitten met een bank die niet fatsoenlijk wordt geleverd.

5 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste Bea Obrero,

    Wat vervelend om te lezen dat uw bank gebreken vertoont. Ik heb uw melding doorgezet naar de juiste contactpersonen. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Sylvia
    Customer service
    Seats and Sofas
  2. Auteur
    obrer94
    Datum
    Ik hoop dat de klacht wordt doorgezet naar iemand die ons een fatsoenlijke financiële vergoeding kunnen bieden. Die geboden financiële vergoeding en oplossing die S&S gaan wij niet mee akkoord. Wij zitten al vanaf dag 1 met een niet goed geleverde product en wij gaan niet alle moeite doen om jullie fout op te lossen.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste Bea Obrero,

    Wij nemen telefonisch contact op met u voor een oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

  4. Auteur
    obrer94
    Datum
    Ok, en wanneer wordt dan telefonisch contact met ons opgenomen?
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben begrepen dat er contact met u is opgenomen ,
    voor een gepaste oplossing.
    met vriendelijke groet,


Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen