Klacht Seats and Sofas: gemanupileerd tot aankoop van bank

ghaidaa

begin april zijn wij langs seats and sofas gegaan om banken te bekijken, wij konden niks kopen omdat wij een uitkering krijgen. De manager van seats and sofas bood ons aan om deze via termijnen te mogen betalen zonder rente en heeft ons zogenaamd nog eens korting gegeven. Achter de balie manipuleerde een medewerker ons om iets te ondertekenen. Toen ik vroeg waar deze voor diende zei ze zodat de aanbieding voor ons geldig zou blijven. Dit bleek echter de overeenkomst te zijn. Ook hebben ze niks over de 30% annuleringskosten verteld. Deze zijn we nu verplicht om te betalen (654 euro), terwijl wij de bank helemaal niet hebben kunnen of wouden kopen.

Ik heb paar keer geprobeerd om de manager aan de telefoon te krijgen, maar werd telkens door de medewerkers vertelt dat hij mij op een andere tijdstip zou terug bellen. Het is inmiddels als 3 maanden verder en heb nog geen antwoord gekregen. Tot nu toe blijf ik ze bellen maar geen gehoor en geen antwoord om een oplossing te kunnen krijgen.

ontbinden van overeenkomst en kosteloos annuleren van bank

Seats and Sofas is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?