Klacht Seats and Sofas: Gescheurde naad bank

Rdw

Ik heb 29-12-2017 een bankstel opgehaald bij Seats and Sofas de bank is dus bijna een jaar oud nu. Ik ben van mei tm oktober in het buitenland geweest dus de bank is ongeveer 6 maanden echt in gebruik. Nu zit er al een grote scheur in een naad van een van de zitkussens. Ik heb hierover een klacht geschreven naar Seats and Sofas, ik werd hierover gebeld dat ik de bank naar Maasluis kon brengen er zou dan naar gekeken worden en als het mogelijk was word de bank gereapeerd. Ik heb aangegeven dat ik dat niet ging redden ik woon in Den Haag heb geen auto en kan de bank niet alleen tillen. Uiteindelijk heeft Seats and Sofas een expert langs gestuurd bij mij thuis. Die zei gelijk dat de naad niet goed gemaakt was en dat er een nieuw stuk bekleding besteld moest worden en dat vervolgens de bank dan bij mij thuis gemaakt kon worden.

Ik word ongeveer een week later gebeld door Seats and Sofas Alkmaar (de vestiging van aankoop) dat ik mijn bank naar Maasluis kan brengen en die sturen hem op naar de fabriek voor reparatie, ik heb aangegeven dat dit niet de afpraak was en ik de bank niet zelf daarheen kan brengen. Ook werd mij verteld dat de fabriek dicht gaat tm begin januari en het voor die tijd dus ook niet kan en er tegen die tijd contact op word genomen voor een afpraak, Ik heb vervolgens nog een klacht gestuurd naar Seats and Sofas dat ik de bank bij mij thuis gerapeerd wil hebben door het bedrijf dat eerder de bank heeft bekeken (Holland meubel repair) de voorrijkosten zijn al betaald voor dat bedrijf en dat hoeft ook geen tweede keer. Ik vind het zeer klantonvriendelijk dat ik nu weer verzocht word de bank zelf naar Maassluis te brengen terwijl Holland meubel repair hem bij mij thuis kan maken. Ook word er op mijn laatste klacht niet meer gerageerd en verwacht men dat ik tm januari maar met een kapotte bank blijf zitten.

Ik wil dat Seats and Sofas regelt dat mijn bank gewoon bij mij thuis gemaakt word zoals Holland meubel repair eerder ook al aangaf bij mij thuis.

Rdw
    Wederom nog steeds geen reactie van Seats en Sofas ontvangen!!

Rdw
Geen ik word nog steeds compleet genegeerd!

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?