Klacht Seats and Sofas: Helaas na 14 weken wachten is mijn bank nu al kapot. vandaag!!!!!

Klachtnummer
# 152258
Gebruiker
MK
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na 14 weken gewacht te hebben kon ik vandaag eindelijk me bank ophalen.
Nu heb ik alles uitgepakt is de constructie al kapot en in de onderkant vol met scheuren.
Ik begrijp dat er altijd iets kan gebeuren maar dit is niet normaal ik ben er gewoon erg van geschrokken.
Ik hoop dat de service betreft dit op te lossen wel goed is?

De oplossing

Ik hoop eigenlijk dat ze zeggen, meneer het spijt ons voor uw ongemak.
We zullen de bank bij uw komen ophalen als service en zullen er alles aan doen om uw vertrouwen in ons te herstellen. In andere woorden uw aanbetaling krijgt u terug of voor het bedrag van 500,- wat u heeft aanbetaald kunt u een andere bank uit kiezen dan is het daarna afgehandeld.

2 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen telefonisch contact op met u.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    MK
    Datum
    Na vandaag contact te hebben gehad met Seats and Sofa's ben ik erg ontevreden over hoe het gesprek is verlopen. De bank zou gemaakt zijn en of ik hem zou willen komen ophalen anders moet ik 50,- betalen per week voor opslagkosten. De bank zijn contructie is niet met een hamer en een lapje stof te maken. Er moet een hele nieuwe bank komen. Ik wil dus van de hele bank af want ik wil niet weer 12 weken wachten. Ik ben bereid 30% verlies te nemen maar nu zeggen ze nee je moet 50% betalen.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen