Klacht Seats and Sofas: Hele slechte service en behandeling

Klachtnummer
# 7527
Gebruiker
Bianca Marissen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 28 februari 2012 een bank gekocht, Birmingham (chesterfield look) hoekbank. Wij hadden geen vervoer voor de bank en kregen wij een nummer van een extern vervoersbedrijf van Seats and Sofas. De verkoopster zei dat het rond de 70,00 euro zou gaan kosten. Wij een afspraak maken bij die externe bedrijf en daar kregen wij te horen dat het 135 euro ging kosten. Dit gedaan omdat het niet anders kon. Gebeld naar Seats and Sofas omdat het bedrag niet klopte. Op donderdag 19 juli werd ons bank afgeleverd. Op het eerste oog geen beschadiging kunnen ontdekken. 's Avonds zag ik dat er een stuk of 10 klink/pop nagels verroest waren. Gebeld naar Seats and Sofas en wij moesten fotos maken en via mail versturen. Op 21 juli nogmaals omdat wij geen reactie kregen. Op donderdag 5 juli gebeld voor reactie. Mail kwam blijkbaar op hun hoofdkantoor binnen. Ons werd verteld dat wij de bank zelf moesten brengen, of laten brengen door extern bedrijf (135 euro x2 heen en terug) of zelf gaan maken. En nu??

De oplossing

Wij verwachten toch een betere service van Seats and Sofas dat het als nog gemaakt wordt zonder dat het ons nog eens extra geld kost.

3 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    klant telefonisch gesproken, er worden nieuwe strips besteld en geplaast.
  2. Auteur
    Bianca Marissen
    Datum
    Inderdaad meneer gesproken van Seats and Sofas. Over 4 a 5 weken zal het geregeld worden. Zelfs de reparatie aan huis. In ieder geval bedankt. En wij wachten rustig af.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    klopt

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen