Klacht Seats and Sofas: Hoekbank kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 582950
Gebruiker
Boze moeder
Datum
3 reacties

Details

Klacht

In 2020 twee hoekbanken gekocht , 1 hoekbank begon sept. 2021 in te zakken , jan . 2022 is een monteur geweest hij kon de bank niet ter plekke repareren . Nu 15 febr . Krijg je te horen we kunnen uw bank halen maar daar zijn kosten aan verbonden. Heb gezegd kom de bank maar halen en geef me mijn geld terug

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug en dat de bank gehaald word . Ga wel ergens anders na een bank kijken
Geboden oplossing
Bank is geleverd en geplaatst met veel moeite en gezucht en gesteun . Moesten zelf nog helpen helaas zijn de kussentjes niet geleverd . Ik baal enorm van dit bedrijf en raad iedereen af hier iets re kopen , service is 10 keer waardeloos
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste meneer van den Bosch,

    Bedankt voor uw bericht. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sylvia - Seats and Sofas
  2. Auteur
    Boze moeder
    Datum
    Ze komen morgen mijn kapotte bank halen en krijg zolang een nieuwe bank , moest wel eerst € 50 betalen en weer een snipperdag nemen . Ben heel benieuwd als dit goed gaat , maar een beetje postief blijven .
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Wat fijn dat het is opgelost. Wanneer ik nog iets voor u kan doen dan hoor ik het graag!

    Met vriendelijke groet,
    Sylvia - Seats and Sofas

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen