Klacht Seats and Sofas: hoekbank kapot door fabrieksfout.

Klachtnummer
# 62068
Gebruiker
shirley
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We kregen eindelijk onze bank, nadat we 2x extra moesten terug komen omdat ze onze gegevens kwijt waren.
Toen hij werd binnen gebracht, en we hem uitpakte.
Zat er een gat in, je kon zien dat hij niet goed was gestikt, en daardoor al flink een gat had.
Ook onder zat een groot gat.
Wij hebben gelijk gebeld, maar nu 2 dagen verder en heel vaak gebeld, worden we nog steeds voorgehouden dat ze kontact met ons zullen opnemen, maar niet doen.
Ik vind dit. Erg slechte service.
Wat kan ik doen?

De oplossing

Bank maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen