Klacht Seats and Sofas: Hoekbank Seats and Sofas

steefke

Vorig jaar 27 juli 2013 een bank gekocht bij Seats and Sofas in Heerlen. na in Oktober 2013 kregen we het. Totaal in mekaar geflanst en zat aan alle kanten verkeerd in mekaar. Terug gebracht naar het filiaal in Heerlen met de toezegging dat de leverancier gezegd had dat alles wat nog voor 1 november besteld werd voor de kerst geleverd werd. In februari 2014!!! kregen wij eindelijk na 7 maanden onze bank.
Nu hebben we ze 3 maanden en laten de naden los, waardoor er gaatjes in het leer ontstaan. Gebeld met het filiaal in Heerlen. we moesten een brief schrijven naar Service Nederland. Deze is dus ook de deur uit. Hoop alleen dat we niet al te lang moeten wachten met het oplossen van deze klacht. Vind dat we lang genoeg gewacht hebben op alles. Heeft u hier een oplossing voor??

Mvg. S. Mingels

Dat iemand langskomt om te kijken wat ze met het probleem gaan doen, zodat we eindelijk kunnen gaan genieten van onze bank.

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?