Klacht Seats and Sofas: Ik heb banken gekregen als je er op zit voel je de ijzer stangen onder je billen.

Jana

In 2020 heb ik een bestelling gedaan bij Capelle and a/d IJssel. Na 6 maanden is het netjes afgeleverd. Maar na 2 maanden begonnen de problemen op te lopen. Ik heb ze toen meteen gebeld om de banken te komen maken. Ze zijn langs geweest en de monteur heeft de knopjes aan de zijkant van de bank ( die er afgevallen waren) weer vast gezet aan de bank en is toen weer weg gegaan.
Na een aantal weken zaten alle elektrische knopjes los en vielen ze van de bank af. En als je gaat zitten, voelde je de ijzeren stangen onder je billen. Ik heb toen weer gebeld en er kwam weer iemand kijken. hij zei dat hij de banken aan de zijkant moest openknippen om bij de knopjes te komen. Ik weigerde dit. Hierna moesten de banken weer opgehaald worden, om ze in de winkel door een expert te laten bekijken en zijn afgekeurd.toen belde ze me op vanuit de winkel dat de banken niet goed waren gevoerd. We moesten toen nog is nieuwe banken uitzoeken.
Na de tweede bestelling moesten we 6 maanden wachten in mij zomervakantie hebben ze me gebeld dat de bestelling misschien 8 maanden gaat duren of ik andere kom uit kiezen en dat weigeren .en na 8 maanden het is nog niet zeker of ze er zijn.
toen we naar Zoeterwoude gegaan waar we de tweede bestelling hebben gedaan. Ze hadden ons beloofd dat als er wat is met deze bestelling dat ik me geld terug kreeg want ik heb geen vertrouwen meer in het hele bedrijf. Ik ben nu ook al bijna 2 jaar bezig met deze banken.
Ik wil dan ook mijn geld terug krijgen om ergens anders een nieuwe bestelling te doen.
Mijn orderbevestiging is :10511891
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,
El rheddar

Mijn geld terug krijgen

Seats and Sofas
    Beste meneer/mevrouw Rheddar,

Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. We begrijpen uw standpunt en helpen u graag om samen tot een oplossing te komen. Zou u uw klacht en ordernummer kunnen sturen naar customerservice@seatsandsofas.nl? Vanuit daar kunnen wij u verder helpen! Alvast bedankt voor uw moeite.

Michael - Seats and Sofas

Jana
Nog niet op gelost ze Reageren niet op mijn e-mail

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?