Klacht Seats and Sofas: Ik wil een nieuwe bank zonder transport kosten of geld terug…
Details
Klacht
Ik heb vorige maand eens nieuwe bank ontvangen (besteld bij Seats and Sofas Zaandam) maar de naad is scheef op een van de gedeeltes en er zijn wat scherpe stukken dat uitsteekt op hetzelfde gedeelte. Ik heb een e-mail naar hun gestuurd en verteld van de defect zitbank.Ik werd verteld dat ze een grote take away zijn en ik moet de zitbank terugbrengen voor de reparatie of voor een nieuwe zitbank.
Ik heb gezegd dat het niet mijn schuld is dat de zitbank defect is. Toen zeiden ze dat ze de transport zou regelen maar ik moet 75 euro betalen… het is toch niet mijn schuld dat ze iets defect hebben afgeleverd?
Ik merkte ook dat een andere gedeelte ook niet goed is want we horen NU al krakende geluiden als we erop gaan zitten.
Ik heb daarom ook nog een e-mail gestuurd om de zeggen dat ik niet blij ben met de kwaliteit in wilde weten of ik mijn geld terug kan krijgen want door de defect zitbank + slechte kwaliteit wil ik deze bank niet meer. Toen werd me verteld dat er aanuleringskosten zijn. Hoe is dat mogelijk?
Als ik mijn aankoop niet leuk vind vanwege slechte kwaliteit EN defecten, dan zou ik toch volledig moeten worden vergoed?
Zoals bij een “take away”?
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug zonder annuleringskosten… niet goed, geld terug toch!?Ik had gehoopt dat er geen transport kosten zouden zijn toen ik wilde ruilen voor een nieuwe bank maar het lijkt erop dat dat lukt alleen bij sommige mensen…!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.