Opgelost door Seats and Sofas: Inzakken Bank

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157309
Gebruiker
Bert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 22-02-2016 een bericht gestuurd, dat onze bank na anderhalf jaar al vreselijk inzakt.Het antwoord van s&s is; kom zelf met de bank terug naar Alkmaar, wordt het daar nagekeken. Wij moeten dan de bank weer met veel pijn en moeite uit huis zien te krijgen ,een aanhanger huren en heen en weer rijden! Wij vinden dit GEEN service!

De oplossing

Dat er een monteur/ vertegenwoordiger bij ons langs komt.

2 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Beste meneer de Ridder,

    Bedankt voor uw melding. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, heb ik uw melding doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Ricardo
    Customer service
    Seats and Sofas
  2. Auteur
    Bert
    Datum
    Wij zijn Door Seats andere Sofa benaderd en het probleem wordt bij ons thuis opgelost, indien mogelijk! Bedankt voor jullie support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen