Klacht Seats and Sofas: kadodoos

PK

Goedemiddag, wij zagen in de folder een bankstel voor 400 euro. Toen wij in de winkel aankwamen bleek dat het 'per bank' 400 euro was. Dat vonden we vreemd want in de folder leek het net of het om de hele bank ging.
Nou daar waren we dus niet op ingesteld en gingen we onverrichte zaken weer weg. Buiten de zaak stond een bankstel dat bij elkaar wel 400 euro was. Dat was verder onze 2de keus maar ja je moet wat. Nadat we het betaald hadden bleek dat we niet de kadodoos meekregen omdat het bankstel "teveel" was afgeprijst.
Raar dus want dat staat in de folder duidelijk en wel met dikke letters: Nu GRATIS 11-delig huishoudpakket bij alle hoeken en bankstellen.
Ook bij een bankstel van 250 euro dus zeker bij een bankstel van 400 euro. Tijdens de discussie die opgang kwam werden we brutaal te woord gestaan en we zagen aan het overige personeel wel dat het niet klopte.
We hopen dat er met deze klacht wat gedaan wordt en uit principe willen we nou toch gewoon de doos hebben.
Bedankt

Uit principe willen wij gewoon de doos hebben en mss een compensatie omdat we toch de '2e keus bank' hebben genomen.

Seats and Sofas
    Geeachte,
    Ik heb begrepen dat uw korting heeft gehad,
    op de meubelen.
    Het een cadeau of een korting en niet alle twee.
    Onze eccuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?