Klacht Seats and Sofas: Kapot bankstel

v/d Berg

Wij hebben in febr 2013 een bankstel gekocht bij seats en sofas.
Nu hebben wij sinds een paar maanden dat we op de 3zits op 1 plek niet fatsoenlijk kunnen zitten, er komt steeds een dikke bult naar boven, de 2 zits begint ook al.
Wij hadden zelf het idee dat het de veren waren.
Toen contact gehad met seats en sofas en daar werd verteld dat het niet onder garantie viel. Wij hebben nu zelf een stoffeerder ingeschakeld die heeft gekeken en idd het zijn de veren, alleen nu zijn die veren nergens te krijgen.
Dus weer gebeld met seats en sofas om te kijken om via hun een veren pakket te bestellen, krijg je te horen maar dat valt onder de garantie. Dan moet u een brief schrijven en kijken of het gerepareerd kan worden, monteur kan evt ook bij u thuiskomen om het te maken. Mijn bankstel ligt dus nu aan 1 kant open omdat de stoffeerder de veren er uit moest halen om te vervangen.
Waarom is er niet gelijk gezegd dat het onder de garantie viel dan hadden we geen stoffeerder ingeschakeld

Wij hopen dat erop korte termijn een monteur komt.
En dat het bankstel alsnog door seats en sofas gerepareerd wordt en dat het onder de garantie valt, ook al hebben wij al een stoffeerder erbij gehad.
En anders sturen ze maar kosteloos voor beide banken een veren pakket op zodat de stoffeerder die er als nog in kan zetten. Wij zitten nu met een bankstel die we niet gebruiken kunnen omdat er veren ontbreken die nergens te bestellen zijn. De oude kunnen er niet weer ingezet omdat deze kapot zijn.
Nu gebruiken we noodgedwongen tuinstoelen erbij om te zitten.

geachte,
    wij nemen contact op met u.
    v/d Berg
    Idd een brief van jullie gehad, nu maar afwachten hoe het verder gaat en hoelang het allemaal gaat duren.
    bedankt voor uw reactie.
    met vriendelijke groet,
    v/d Berg
    Ik heb het kaartje opgestuurd zodat de monteur hier komt om de bank te repareren, vraag me nu alleen af hoe lang dat gaat duren ben nu al bijna 3 weken verder maar nog geen reactie gehad voor een afspraak.Hoop wel dat dit niet heel lang duurt en we gauw weer gewoon kunnen zitten op onze bank.
    geachte,
    wij nemen contact op met u.
    v/d Berg
    Als het goed is komt de monteur 4 dec onze bank repareren, ben benieuwd want er beginnen steeds meer plekken dezelfde problemen te vertonen.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?