Klacht Seats and Sofas: Kapotte bank geleverd door SEATS and SOFAS HEERLEN, geen hulp bij transport

Klachtnummer
# 596146
Gebruiker
Meneer E
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bank kapot geleverd. Poot lag kapot in de plastic. We hadden de bank in de avond opgehaald en toen de volgende dag geopend en gelijk de klacht ingediend bij Seats and sofas. Ik heb iemand anders betaald die een aanhangwagen had om de bank samen op te halen aangezien Seats and sofas er 120 euro voor vroegen. Want zelf heb ik maar een kleine auto.

Ik werd erover gebeld door Seats and sofas dat ik de bank maar moest brengen. En dat het eigenlijk niet kon want ze checken zogenaamd elke bank uhu...

Dus ik heb aangegeven dat dit hun fout was en dat de bank kapot is geleverd door hen ook al heb ik hem zelf opgehaald. Nou ik moest dus alsnog zelf maar regelen om de bank op te halen... Dus weer iemand 60 euro geven om de bank te brengen naar ze zodat ze het kunnen onderzoeken en repareren eventueel.

Belachelijk, dat ze ten eerste na 1 dag al jouzelf de schuld geven terwijl je heus wel rustig omgaat met een bank van duizenden euros en daarbij dat ze je niet eens tegenmoet komen met het ophalen van de bank.. Hij ligt hier nog steeds kapot... ik moet zelf maar bekijken hoe ik hem bij hun krijg.

Gewenste oplossing

het deel van de bank zo snel mogelijk ophaalt en repareert of de hele bank ophaalt en het hele bedrag terugbetaald, want na deze service ben ik helemaal klaar met Seats and sofas heerlen. zonder dat het mij nog extra geld kost.

1 reactie

  1. Auteur
    Meneer E
    Datum
    update... nog steeds geen teken van leven bij Seats and sofas... klacht nog steeds open.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen