Klacht Seats and Sofas: Kapotte bank geleverd

Klachtnummer
# 40966
Gebruiker
ellenora
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bank gekocht ruim 18 weken geleden. Na 8 weken werd er een zeer slechte bank geleverd. Geen poten, rare deuken en hobbels in het leer en twee verschillende bankdelen die niet eens bij elkaar hoorde, dus ook niet aan elkaar paste. Uit klap gedeelte wat niet werkte en niet goed goed dicht kon. Grote ellende. Deze hebben wij gelijk de volgende dag terug gebracht. De bank heeft 3 weken in het magazijn gestaan voordat deze werd opgehaald door de leverancier. En dan krijg je doodleuk te horen, dat het weer 6 tot 12 weken duurt voordat de bank weer geleverd gaat worden. Zodra de koop rond is, is de service van seats en sofa's ver te zoeken en kunnen ze niks voor je betekenen. En willen ze ook niks voor je betekenen. Ik heb er spijt van dat ik een bank bij seats en sofa's heb gehaald. Heb geen vertrouwen meer in een goede afloop. Als een bank in zo'n slechte staat geleverd wordt, dan verwacht je dat er zo snel mogelijk een nieuwe bank wordt geleverd. Binnen 6 weken maximaal.

De oplossing

Zo snel mogelijk wil ik mijn bestelde bank in perfecte staat.

1 reactie

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte ,
    Wij nemen in week 48 telefonisch contact met u op.
    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen