Klacht Seats and Sofas: Kapotte Bank moeten wij zelf vervoer regelen

Klachtnummer
# 596666
Gebruiker
Gebruiker1562756670
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo,

Wij hebben een nieuwe bank/bank gekocht bij SOFA and SEATS in Den Haag, ik denk vorige week in april.

We hebben alles betaald op 6 mei, en het werd geleverd op 7 mei. Ik moest 80 euro betalen voor de bezorging. We wonen minder dan 2 km van de winkel.

Tijdens het uitpakken zagen we op een deel van de bank een kapot stuk hout.

Ik heb meteen een serviceverzoek aangemaakt voor de bank. Een servicemedewerker belde mij gisteren (16 mei) op dat ik de volgende opties heb:
1. We krijgen een tijdelijke vervanging, en zij halen de bank op voor reparatie, en het zal 75 euro zijn.
2, Of We kunnen de bank zelf naar het servicecentrum brengen voor reparatie en de tijdelijke vervanging ophalen.

De bank naar de reparatie brengen is voor ons geen optie, omdat we een kleine auto hebben.
De tweede optie, moeten we opnieuw 75 euro betalen om opgehaald te worden voor reparatie.

Ik wil weten wat mijn rechten zijn. Beide opties zijn voor ons niet te doen.

Gewenste oplossing

Bedrijf moet voor deze melding zelf de kosten moeten draaien.
Product is kapot geleverd, en ik moet zelf de ophaal regelen of betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen